Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Knuder oven på foden

Hej Line på 3 år, har fået 3 store knuder/kyster/knogler? oven på hver fod, altså på et ikke bøjeligt sted. De er på størelse med de naturlige knoer, vi har på hver side af foden, er hårde som knogler og ikke ømme. Det ser væmmeligt ud. Er der andre der har set noget lignende, der kan berolige os, til vi kommer til lægen???

Kommentarer

  • Indstillinger
    Mine to børn på 9 og 10 har det samme som du beskriver. De havde hver især en enkelt knude på størrelse med den vi har på siden af foden, men gennem årene har de fået flere, således at de nu hver især har to knuder ekstra, foruden den naturlige knogle på siden af foden. De er præcis som du beskriver og har en læge før sagt, at jeg ikke har noget at bekymre mig om. Men dengang havde de hver især kun én "ekstra" knude på hver fod, nu har de to og den ene tre ekstr knuder. Hmmmm...de er lige så store og synlige som den naturlige, så jeg påtænker et lægetjek.
    Hvad siger netdoktor? Nogle bud?
  • Indstillinger
    Jeg har 5 knuder oven på den ene fod og de gør ondt. Lidt færre på venstre fod.
    Den højre fod gør så ondt at det er belastende. Jeg undrer mig en del over hvad det er for knuder.
    Har nogen erfaring med den slags.
Log in eller Registrér for at kommentere.