Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Pms / mens på 3-4 uge :(

Redigeret 5 februar, 2011, 04:55 i PMS og menstruation
Hejsa jeg er en pige på knap 18 år under 2 måneder, jeg har haft menstruation i 3-4 uger kan slet ikke hold styr på det mere skifter lidt fra mørke brundt til rødt blod og lidt klumpet er bare begyndt og få det dårliger med hovedepine kvalme oppustet mave lidt ømme bryster osv, self kan de andre ting godt være psykiske men er bare så forvirret :/ Rigtig nervøs over hvad der er galt.. Jeg hoster os lidt men der gør alle vel i denne tid?,,,
PLEASE HJÆLP MIG! :( !!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du bør gå til din læge og bede om at blive ordentligt undersøgt. Muligvis du skal have en henvisning til en gynækolog.

    Desværre vil mange læger og gynækologer, hvis ikke de fleste, sikkert udskrive en recept på p-piller til dig, og så er dine symptomer sløret.

    I min verden er det fuldstændigt tåbeligt at sløre symptomer med medicin, så jeg vil foreslå dig at holde fast i, at du vil have undersøgt årsagen til disse problemer - og så kan der derefter udskrives en behandling, der passer til dig og dit problem.

    Du skal vel en gang have børn, hvorfor det for dig er vigtigt, at dit fertilitetscenter er i orden.

    Det er ikke sikkert, det er noget alvorligt, det tror jeg ikke, men hvis du får taget nogle blodprøver, kan det måske vise sig, at du mangler nogle vitaminer eller mineraler, og det bør du bede om specifikt at få undersøgt, for det gør læger desværre ikke automatisk. De har ganske enkelt ikke lært at vitaminer og mineraler kan have afgørende betydning.
Log in eller Registrér for at kommentere.