Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

utro mand

Redigeret 3 februar, 2011, 05:43 i Utroskab
tror at min mand er mig utro.
men ikke fysisk, men via sms og nettet.
har fundet ud af at han har sendt nøgen billeder og modtaget billeder.
er ved at blive sindsyg, for når jeg har spurgt, har han nægtet alt. Siger at billederne var til mig og bare ikke fik dem sendt.
de andre billeder er en kollega der sendte.
Hele tiden forklaring, alligvl er alle mms slette på telefon regningen.
Nu lyder jeg som en spion er jeg ikke.
Men når han fra at ville dyrke sex flere gange om ugen til at sige nej.
tja tænker man så ikke sit...
Er jeg gal på den, han har forandret sig.
sidder ved compruteren hele dagen og chatter via spil, gider ikke hjælpe med noget, bliver sur hvis jeg spørg om han ville gå en tur.
Noget er anderledes men ved ikke hvad.??

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej. kan sige har lige været det hele igemmen. præsigt det samme som du nævner.., og er hårdt... det endte med jeg knækkede koden til mobilen, og fant et nr. hun havde skrevet til, som jeg så skrev til og spurgte ind til billederne, hvor personen jeg skrev til svarede det var mega sexet osv... selv den dag idag benægter hun.. vi er så gået fra hinanden da jeg ikke kunne indfinde mig idet...
  • Indstillinger
    Mit bedste råd er, at du stoler rigtigt meget på dig selv og dine egne følelser og fornemmelser.
    Mennersker, der godt ved, at deres handlinger ikke er acceptable men ikke vil tage konsekvensen af det, vil aldrig indrømme, hvad de gør.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    tak for jeres svar.
    Må indrømme at det er svært at stole på sig selv p.t når man ikke kan finde ud om man skør eller om der er hold i det.
    Hvordan kan man gøre sådan noget.
    Kan man ikke sammen mere, så sig det da til partneren så man ikke lever livet på løgne og bedrag.
    Er dybt ulykkelig og aner ikke hva jeg skal.
    Han fandt mig da han havde en anden pige, dette vidste jeg ikke før der var gået et par mdr og de var gået fra hinanden.
    Så utroskab ligger til ham.
    syntes jeg fortjener mere, men kan ikke gøre noget lige nu...øv
  • Indstillinger
    Du skriver, du ikke kan gøre noget – men det kan du da.

    Du skriver også, at man skal sige det til partneren, hvis ikke man kan sammen mere, så man ikke lever livet på løgne og bedrag.

    Han har øjensynligt ændret adfærd ret voldsomt – han deltager ikke og bliver sur, når du foreslår ham en gåtur. Han har ikke lyst til sex med dig mere.

    Du er da nødt til at sige til ham, at hvis ikke I kan få talt dette her i gennem på en ordentligt måde, så må du jo selv drage konklussionen, at han ikke vil dig mere, og I må skilles.

    Lad være med at gå i årevis og vente på, at han bliver bedre, for i den tid, der går, inden I får talt sammen, vil kløften mellem jer bare blive dybere og dybere, hvorfor I lige så godt nu kan tage konfrontationen – enten åbner han for, hvad der øjensynligt plager ham i forhold til dig – eller også stopper I.

    Og så lige en lille detaille: At man har været utro i et tidligere parforhold, betyder ikke at det så ”ligger for en” at være det fremover. Der er mange årsager til utroskab, det er yderst sjældent, at det er en generel livsindstilling.
Log in eller Registrér for at kommentere.