Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ondt i lænden, ballerne og benene...

Redigeret 1 marts, 2011, 16:03 i Rygsmerter
Jeg fik for snart 1 1/2 måned siden ondt i lænden. For ca. 1 måned siden begyndte dette at gå ned i ballerne og det øverste af benene. (Det føles som om at jeg har løbet en maraton + at de halvsover), dette er værst når jeg sidder og ligger.

Jeg har været til kiropraktor 7 gange + fåes massage, men det hjælper bare ikke.

Er der nogle der har haft noget lignende?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Ja jeg kan genkende dine symptomer men du skal ikke fortsætte hos kiropraktor eller fysi..Du skal gå til din læge og få ham til at indlægge dig så du kan få en MR scanning der sikkert vil vise at du har en diskosprolaps.
    Hvis det så er tilfældet vil du gratis blive tilbudt et genoptræningsprogram i stedet for at du bruger alle dine penge hos kiropraktorer og fysiotereapeuter, men der findes flere indlæg om diskosprolapser på dette forum som jeg syndes du skulle følge med og deltage i, både for at hjælpe og blive hjulpet, det er rart at få at hvide at der er nogen der har prøvet det samme som en selv.
    Held og lykke
  • Indstillinger
    Som moeller111 også beskriver, så lyder symptomerne meget til at være en diskusprolaps. Jeg har selv en diskusprolaps i lænderyggen. Og har døjet med den de sidste 3 år. MEget ØV, for havde lige afsluttet uddannelse. (- arbejdsskade.)

    Jeg syntes også at du skulle gå til din egen læge og spørge om du ikke kan få en MR scanning, så vil du hurtigt kunne få svar på dine smerter og symptomer. Og få behandling derefter samt øvelser.

    Håber du kan bruge vores svar.

    Hilsen Louise 22.
Log in eller Registrér for at kommentere.