Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tyndt hår

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Redigeret 14 maj, 2019, 15:57

    Hårstylingsmousse til tyndt hår - shуtobuy.dk Meget tilfreds! Jeg har brugt det i over et år nu og vil fortsætte

  • Indstillinger

    @kinishinshin1530 sagde:
    Jeg har samme problem. Har spurgt min frisør til råds og hun siger, jeg bør blive korthåret (øøøøh, nej tak. Det tør jeg da ikke!)
    Der udover siger hun at hvis jeg kaster mine penge efter en omgang permanent vil de være spildte. Jeg vil bruge penge på at skade mit hår for nogle krøller som vil falde ud efter et par uger, fordi mit hår er for fint. Siger hun.
    Jeg overvejer dog at blive hårmodel og få lavet dem af dén vej - så har jeg da i det mindste ikke brugt penge på forsøget

    Har faktisk lige set en post på Facebook, hvor man kan tilmelde sig som model til hårtransplantation https://www.facebook.com/fueklinikken.dk/

  • Indstillinger

    Kinishinshin1530.
    Hvorfor i alverden vil du ikke have kort hår?
    Det er da det eneste rigtige til folk med tyndt hår. Der er så mange smarte og fyldige frisurer netop til tyndt hår.
    Min papdatter har i mange år kæmpet med langt hår, og ligegyldigt hvad hun gjorde, så det tyndt og sjasket ud.
    Endelig blev hun klippet i en smart stritfrisure - og det er bare så smart og friskt.
    Så - kast dig dog ud i det.
    Desværre er det blevet moderne at alle piger skal have langt hår, og hvor er det dog frygteligt med alle de småpiger med den tjavsede hestehale - for ikke at tale om det cirkus det vel sagtens er, når de skal have disse filtrede tjavser redt ud.
    Men hvorfor gøre ting nemt, når man kan gøre det besværligt. Smil ....

  • Indstillinger

    Hårtab kan også ses ved kviksølvforgiftning.
    Ofte får man B-vitamin-injektioner hos lægen ved hårtab.
    Sjovt nok medfører kviksølvforgiftning mangel på visse B-vitaminer.

    Har du amalgamfyldninger i munden, er du blevet vaccineret med en vaccine, som er konserveret med kviksølv eller spiser du meget fisk ?
    Der kan selvfølgelig være mange andre muligheder for at blive eksponeret for kviksølv.

    Held og lykke med jagten på årsagen / årsagerne til dit problem.

Log in eller Registrér for at kommentere.