Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Det gør ondt når jeg har sex

Jeg har været sammen med min kæreste i godt et år, og han er den eneste jeg har haft seksuelt samkvem med.
Det er ca seks måneder siden vi prøvede at have sex første gang, men han kunne ikke trænge ind i mig, da min skede var for snæver.
Nu er der ikke noget problem med at trænge ind i mig længere, det er mere når han trænger helt i bund, så er det som om han rammer noget inden i mig. Lidt ligesom at få en mavepuster. Det gør det rigtig svært for os at få vores sexliv til at fungere optimalt, da det er meget smertefuldt for mig.
Har i nogen forslag til hvad vi kan gøre?

På forhånd tak.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har samme problem. Så skriv endelig hvis du finder et muligt svar på det :)
  • Indstillinger
    Smerten kan skyldes at han rammer "væggen" på et forkert sted, hvor du er ekstra sårbar. Jeg ville foreslå nogle andre stillinger, hvor risikoen for at han støder ind på det ømme sted er mindre.
    Derudover skal du være sikker på at det ikke "bare" er dig g-punkt han rammer. Det kan gøre ondt nogle gange nemlig, men bør selvfølgelig ikke gøre ondt hver gang.
    Hvis du også spænder for meget i dine muskler, kan det også være med til at du får flere smerter. Husk at slappe af i hele kroppen.
    Håber du kan bruge det.
  • Indstillinger
    Når det kun gør ondt når manden trænger dybt ind, er jeg overbevist om at det gør ondt fordi penis rammer livmodermunden.

    Det er hos nogle kvinder smertefuldt - ikke noget der er farligt.

    Eneste måde at undgå det på er at ændre sexstilling og/eller bolle mindre hårdt.
  • Indstillinger
    i er måske for hurtige --- varmer i rigtig op ----så din skede er godt fugtig---

    så han kan glide let ind og ikke skal bruge for mange kræfter ---god sex --tager tid ----og må ikke gøre ondt ---det må kun være godt --for begge parter
  • Indstillinger
    Jeg mener anna84 har fuldstændig ret. Jeg har både erfaringen med det og har læst om det.
  • Indstillinger
    Heysa...
    Jeg har også prøvet det, og en god stilling for mig, hvis han er meget stor, er at ligge næsten fladt på maven og stritte en smule med rumpen. På den måde, kan han ikke rigtig nå, at komme helt ind, selvom han gør det hårdt.

    Minusset er så bare, at der ikke er nogen stimulering af klitoris, og at der ikke er meget plads til at gøre noget ved det selv.

    Men prøv dig frem, nogle gange skal det bare gøres meget langsomt i starten.
Log in eller Registrér for at kommentere.