Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Basiron vs. Clindoxyl

Redigeret 25 juli, 2011, 07:14 i Bumser
Hejsa :). Jeg har nogle hud problemer, har en del bumser, og mange hudorme på panden, kinderne, næsen, og hagen, altså hele hovedet. Jeg har prøvet en del produkter, dyre som billige, intet har virket. Jeg har prøvet Basiron 5% i 3 måndeder ca. Det har holdt bumserne LIDT nede, men har ingen virkning på mine hudorme.. Jeg har tænkt over hvad jeg skal prøve, som kan skaffe mine hudorme af vejen. Clindoxyl? Basiron 10% ? Jeg tænkte på Basiron 10% til hele ansigtet, da 5% ikke var særlig effektiv, / hård ved min hud, den blev faktisk ikke tør/skallende, og ville måske så prøve med 10%. Nogle der har nogle erfaringer? Ellers må det i sidste ende blive Roaccutan, som jeg ikke er meget for grundet bivirkninger. (Men det skulle hjælpe) Ps; det skal lige siges, jeg er 15 år, spiser sundt, dyrker sport, styrketræner, så det ikke grundet kosten, det ligger bare til familien! (Og jeg ved godt hvilke produktet du skal have recept på! :), ) håber meget på hjælp! :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg tænkte også på noget ang. Roaccutan (Også kaldt noget andet). Jeg træner nemlig 3-4 gange om ugen, og spiser rimeligt meget, jeg tar proteinpulver og kreatin. Jeg tænkte så på om Roaccutan ville ændre på noget med træningen, eks. Ikke må spise kreatin, og om man taber sig. Need help :)
  • Indstillinger
    Jeg har brugt Clindoxyl i en lille uges tid til panden og på hagen og det hjælper rigtig godt p mig! Jeg kunne allerede se forskel morgenen efter at jeg havde brugt det den første gang. Jeg kan kun anbefale den. :)
  • Indstillinger
    Jeg kan også klart anbefale Clindoxyl! Syntes den virker rigtig godt, bare sørg for at få en god ansigtscreme også :)
  • Indstillinger
    Hey!
    Jeg har aldrig prøvet Basiron, men lige nu er jeg på Clindoxyl og det kan jeg stærkt anbefale at I/du prøver (selvfølgelig godkendt af læge). Jeg har brugt det i mange måneder nu, og forskellen er tydelig. Det eneste der er et minus ved at bruge alle disse præperater er pausen, som varer en måned. Men ellers er det et rigtig godt middel mod Acne!
Log in eller Registrér for at kommentere.