Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

er det lavt stofskifte?

Redigeret 8 februar, 2011, 10:52 i Forstyrrelser i stofskiftet
jeg er snart helt rundt på gulvet er rigtig dårlig .er ved at falde om fryser og har ondt i maven.
mine tsh.tal 0.88 og skriver lægen normal diff-tælling jeg har fået 2 gange radioaktivjodbehandling.den sidste gang for 3år siden..
jeg er godt nok forvirret.v.h.mona

Kommentarer

• Altså med en TSH på 0,88 så tyder det ikke på at du har for lavt stofskifte.

Men stod TSH prøven alene???

Du må tilbage og snakke med lægen.

/Katja
  • Du kan jo være løbet ind i en influenza, men fortsætter det skal du da have styr på det, det er jo forventeligt at du nok får lavt stofskifte, men TSH ligger jo mest til den høje side. Måske du kan være heldig at der er en som svarer her der har oplevet det samme som dig, det håber jeg. vh Petra
  • tak for svarene jeg fik bare at vide at det var normalt og at jeg kunne læse alle prøver på mit nem id.det kan jeg desværre ikke finde ud af.så jeg er lidt på herrens mark.
    jeg er meget svimmel og ved at falde om.sveder vildt meget så jeg føler mig lukket inde.
    m.v.h.mona
  • Dit stofskifte er blevet for højt, så det er derfor du er svimmel, sveder m.m. Føler du dig også hyber, hvor hjertet banker derudaf og du har svært ved at koncentrere dig. Du skal sættes lidt ned i medicin. Jeg ved ikke hvor du har det bedst med tshén. Min ligger bedst mellem 1 og 1.5.
    Med hilsen fra en der har prøvet at være for høj for længe så hun blev forgiftet og har så lige prøvet at blive al for lav...heller ikke sjovt skulle jeg hilse og sige.
    Jonna
  • ja jeg ved snart ikke hvad det er skal til lægen i morgen så er der måske en ny forklaring han mener jo at alt er fint.med mine tal jeg får ingen medicin men havde jeg noget havde jeg selv prøvet mig frem for at det her kunne høre op så jeg igen kunne have fuld fart på.
    ps .jeg normalt et positivt menneske med gang .v.h.mona
Log in eller Registrér for at kommentere.