Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan ens numsehul vokse sammen????

Redigeret 27 januar, 2011, 12:03 i Åben debat om smerter
Hej..

Jeg har nogle problemer med at komme smerte frit af med Aff.
det er som om når jeg skal på wc og gør det jeg nu engang skal gøre så føles det som om hullet er for lille og sprækker... det gør sindssygt ondt og er både ved at hoppe af toilettet samt skrige af smerte, har prøvet at smører det i forskellige ting... selvom jeg ikke trænger at komme på wc men bare ligger i min seng eller sidder ned kan jeg stadig mærke det og der sviger det rigtig meget er der nogle der ved hvad man kan gøre eller hvorfor det sker??

Kærlig Hilsen
Penulle90.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du skal få din læge til at kigge på det.Der kan sikkert gøres noget ved det.
  • Indstillinger
    hvis jeg var dig ville jeg få det undersøgt ---for du kan da ikke gå rundt og have så ondt ---mit spørgsmål er --har du meget fast/hård afføring --så det har svært ved at komme ud --hvad med hemorider --for det gøe virhelig meget ondt hvis du har det ---

    men få det undersøgt ---er det noget der pludselig er opstået
  • Indstillinger
    DEt kan sgtens være hemorider og så får du måske en lille revne og JA det gør ondt! Fantastisk ondt og det går ikke over med det samme. Gå du til lægen og få ham/hende til at tjekke, Hvis det er tilfælde får du sikkert proctosedyl salve. Det hjælper:-)
    I mellemtiden: Sørg for at holde din afføring lind. Ju mere hård den er jo mere ubehageligt er det. Tro mig, jeg har været der:-)
  • Indstillinger
    Hej nogle gange kan ens afføring være meget tyk i omkreds og man sprækker og får smerte . du kan drikke sveskejuice så er det letter at komme af med afføringen. hvis det ikke hjælper kan du få noget på apoteket. held og lykke
  • Indstillinger
    Ja,hvis det er afføringen som er for tyk,så kan du gå på apoteket og få noget der smører det,jeg tror det hedder kaoh,altså noget med kalium.Jeg har aldrig selv prøvet det,men spørg på apoteket.Ellers kunne det godt være hæmorider.Hvis det fortsætter så gå til læge.Mange grøntsager gør også aff. mere smidig.Held og lykke.Anisco1.
Log in eller Registrér for at kommentere.