Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problemer med forhud

Redigeret 20 januar, 2011, 01:47 i Mandlige sexproblemer
Hej
Jeg er en dreng på snart 19år, jeg skriver fordi jeg har et problem med min forhud, hver gang jeg har sex eller onanere, hæver min forhud op og jeg får blodsprængninger i forhuden og det gør forfærkenligt ondt og hævelsen forsvinder først omkring 2 timer efter.
Jeg har en selv en mistanke om, at det kan være fordi min forhud ikke er vokset rigtigt sammen?
Min begrundelse til det er fordi, jeg for omkring 1 år siden, fik skåret mig i forhuden, under uheldige omstændigheder (ved intim barbering) og jeg måtte syges på sygehuset.
Lige siden denne hendelse, har min forhud hævet op og fået blodspringninger omkring aret, ved sex og onani.

- skal jeg omskæres?
har tidligere snakket med en læge omkring det og han sagde, at jeg skulle omskæres, da man ikk gøre noget ved det? han sagde også at min egen læge skulle henstille mig til det.. men vil først kontakte min egen læge, når jeg har fået svar fra jer...
(ikke fordi jeg har noget imod det, bare jeg kommer af med smerterne, så jeg lige glad om jeg evt. skulle omskæres)

Hvad skal jeg gøre?
På forhånd tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det lyder ikke som om, at du har andre muligheder end at få fjernet forhuden, men det er nu heller ikke så ringe endda. Operationen tager omkring 45 minutter, og efter 2-3 uger er penis kampklar igen.
Log in eller Registrér for at kommentere.