Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

svien efter finger?

Redigeret 18 januar, 2011, 16:45 i Kvindelige sexproblemer
hey.
jeg har et spørgsmål, når min kæreste skal give mig finger svier det lidt efter?
det er inden i, kan det være han er for voldsom eller er det mig?

hildes mig (:

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej :) Jeg har oplevet noget lignende under sex. Altså det kan jo være, at din kæreste gør det for voldsomt, men kvinders slimhinde i skeden er meget forskellig, og nogle har en mere sart slimhinde end andre. Herudover kan slimhinden ændre sig lidt op i mod menstruationen - så den også bliver mere følsom. Det kan også være skedekatar - altså en betændelses tilstand oppe i skeden, ved livmorhalsen pga. svamp tror jeg. Jeg tror det ville være en rigtig god ide, at tage et tur til lægen og få en underlivsundersøgelse, fortælle hvilke ting du oplever og så kan lægen evt. pode for at se om det er pga. svamp eller betændelse.
  • Indstillinger
    Jeg syntes nu "bare" det lyder som om, at han måske har lidt for lange negle eller at du er for tør når han giver dig finger.

    Det bygger jeg på, at du ikke skriver noget om ændret udflåd eller andre gener fra underlivet end en anelse svien efter han har givet dig finger.

    Frem med neglefilen og evt. noget glidecreme!

    Og hvis ikke det hjælper, så tag et smut til lægen.

    Når det er sagt, så kan man godt blive en lille smule øm eller føle sig lidt varm i underlivet efter sex uden at der er noget galt.
Log in eller Registrér for at kommentere.