blodet forsvinder nærmest i penis.
hej. jeg har det her problem, med at det nærmest føles som om at der simpelthen ikke kommer nok blod til min penis. det kommer mest i perioder, så der er ikke sammenhæng med f.eks. kulde eller liggende. når det sker, bliver min penis og pung betydelig mindre end normalt. den bliver specielt tyndere og den bliver også kold. erektionen bliver også påvirket af dette.
jeg dyrker meget motion, og spiser rigtig sundt. ryger ej heller.
det er en mærkelig følelse, og det føles bestemt som at blodet ikke kommer ordentlig ned til penis.
tænker selv at der måske findes nogle naturmidler eller ligende, som måske er vigtige for blodtilførslen til penis, som jeg evt er i underskud af.
håber i vil hjælpe til at løse mit problem
jeg dyrker meget motion, og spiser rigtig sundt. ryger ej heller.
det er en mærkelig følelse, og det føles bestemt som at blodet ikke kommer ordentlig ned til penis.
tænker selv at der måske findes nogle naturmidler eller ligende, som måske er vigtige for blodtilførslen til penis, som jeg evt er i underskud af.
håber i vil hjælpe til at løse mit problem
Kommentarer
ja kan godt være at en helsemediciner kunne være en god ide, men hvis andre med samme problem havde en løsning på det, ville det jo være fantastisk.
med hensyn til traumer eller andet, tvivler jeg på at det er der problemet ligger, da jeg ikke har oplevet usædvanelige dårlige ting i min opvækst eller mit voksen liv for den sags skyld.
skal lige siges at jeg er 24 år, og seksuelt har det ikke skabt super store problemer, dog er det at gennemføre et samleje lidt svære når problemet opstår, da erektion som sagt bliver påvirket af dette når jeg er inde i disse perioder.