Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

blodet forsvinder nærmest i penis.

Redigeret 15 januar, 2011, 12:22 i Mandlige sexproblemer
hej. jeg har det her problem, med at det nærmest føles som om at der simpelthen ikke kommer nok blod til min penis. det kommer mest i perioder, så der er ikke sammenhæng med f.eks. kulde eller liggende. når det sker, bliver min penis og pung betydelig mindre end normalt. den bliver specielt tyndere og den bliver også kold. erektionen bliver også påvirket af dette.
jeg dyrker meget motion, og spiser rigtig sundt. ryger ej heller.
det er en mærkelig følelse, og det føles bestemt som at blodet ikke kommer ordentlig ned til penis.
tænker selv at der måske findes nogle naturmidler eller ligende, som måske er vigtige for blodtilførslen til penis, som jeg evt er i underskud af.
håber i vil hjælpe til at løse mit problem

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej hvis du mener der ikke kommer nok blod til. skal du starte med at gå til din praktiserende læge. og få det orentlig undersøgt . evt på syghuset. hvis der så ikke er noget galt. kan du få naturmedicin evt hos en iris analyse heilpraktiker . du er ikke alene om dette problem. lider du af psygiske problemer eller traumer der hindre dig i at have erektion . det må du lige tænke over. held og lykke
  • Indstillinger
    ja kan godt være at det var en god ide, men da problemet ikke er konstant, tror jeg som sådan ikke at det er en fejl eller mangel, men mere min krop som giver udtryk for mangel på noget.
    ja kan godt være at en helsemediciner kunne være en god ide, men hvis andre med samme problem havde en løsning på det, ville det jo være fantastisk. :)
    med hensyn til traumer eller andet, tvivler jeg på at det er der problemet ligger, da jeg ikke har oplevet usædvanelige dårlige ting i min opvækst eller mit voksen liv for den sags skyld.
    skal lige siges at jeg er 24 år, og seksuelt har det ikke skabt super store problemer, dog er det at gennemføre et samleje lidt svære når problemet opstår, da erektion som sagt bliver påvirket af dette når jeg er inde i disse perioder.
  • Indstillinger
    Godt du ikke har traumer , så kan du udelukke det. håber du finder svaret . held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.