Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kig her og hjælp :)

Redigeret 11 januar, 2011, 12:23 i Åben debat om hud og hår
hey
jeg havde for noget tid siden 2 fodvorter som jeg behandlede med vortex efter lægens anvisning.
nu har jeg så fået en magen til, under min tommelfingernegl, det er et træls sted da man ikke rigtig kan komme til at rive den af..
ville hører om nogle ved om jeg kan bruge vortex på fingeren på samme måde som på foden? :)
mvh mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Min mand har fået Vortex anbefalet af sin læge til nogle vorter på hænderne, hvilket han har udmærket udbytte af.

    Han river dem dog ikke af, men sliber med en fil før hver behandling.
  • Indstillinger
    okay tak :)
    jeg fik at vide af min læge at jeg skulle smørre det på hver dag, sætte plaster på for bedre virkning, og hver 3. dag skulle jeg pille det "døde" hud af, og til sidst ville der ikke være mere vorte tilbage, og det har virket på min fod :)
  • Indstillinger
    Hej,

    På apoteket kan du få noget både til fodvorter og til vorter. Jeg aner ikke lige helt hvad forskellen er, men spørg da på apoteket :)

    Jeg stod bare helt tilfældigt og gloede på den hylde, sidst jeg stod i kø på apoteket :)

    Jeg har selv et par fodvorter - jeg går i den naive tro, at de nok forsvinder af sig selv på et tidspunkt....

    Johanne
  • Indstillinger
    Jeg smurte neglelak på et par fodvorter hver dag i 14 dage. Jeg kom det på om aftenen. Så kunne det tørre godt i fred om natten.
    14 dage efter var de væk. Min søn havde en vorte ingen kunne få has på, heller ikke lægen. Han fik rådet og vips forsvandt den.


    Hej Johanne
    Det er vel ikke så naivt, for det gør de jo, siger de kloge. Men det tager sin tid. Måske et år- og man kan smitte andre, hvis man går med bare fødder på vådt gulv.
Log in eller Registrér for at kommentere.