Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Rysten/Frysen/Hovedpine/Uro i kroppen

Redigeret 11 januar, 2011, 14:00 i Vitaminer og mineraler
Hey ved ikk lige hvor det her indlæg passer ind
Ja her den sidste uges tid, har jeg haft det meget underligt
Jeg skifte vis fryser og har det varmt hele tiden, jeg har hele tiden den ondeste hovedpine.. Når jeg rejser mig op blir jeg svimmel og begynder at ryste i hele kroppen

Det er vildt underligt, nogen der kan forklare hvorfor jeg har det sådan

Kommentarer

  • Indstillinger
    du har måske influence ---det kunne godt være symptomer på det ---jeg har lige haft det lig sådan den sidste uge ---og meget øm i alle muskler ---det er lidt bedre nu --men jeg er meget træt --
  • Indstillinger
    Det er bare lidt underligt.. For sådan plejer det ikk at være når jeg bliver syg
    Det plejer altid at starte med halsbetændelse, så influenza også 40-41 i feber og det er det samme hvergang.. Men sådan har jeg det ikk nu
    Jo jeg er lidt hæs men det er det
  • Indstillinger
    hvis det er hovedpine der er det mest generende skulle du måske kontakte din læge----
    nu ved jeg ikke hvor gammel du er er --men hvad med dit blodtryk --er det noget du får tjekket ---
    dit sygdoms mønster plejer ar være anderledes ---men der findes flere typer influenca---har du slået det op --og set om dine symptoner passer---
    det er mange år siden jeg har våret så syg som i år ---
    jeg kan ikke huske at jeg nogensinde har haft disse muskel smerter--
    jeg har kun haft 38 i feber --men det føltes som det var 40 ---
    jeg har ikke været ved lægen ---men taget nogle pamol ----muskel smerterne er væk ----men jeg er meget træt
    jeg har ikke haft hoved pine lige som dig
    men følt den svimmelhed som du beskriver ----
    så jeg venter på at det snart skal blive helt godt
  • Indstillinger
    Jeg har selv lidt af mangel på meget D-vitamin. og jeg havde det lidt på samme måde. Jeg havde den slemmeste hovedpine og en kæmpe uro i kroppen.. var hele tiden svimmel og træt..

    D-vitamin er et af kroppens allervigtigste vitamin.. Når man har mangel på det er man tit træt, svimmel, og man kan have mærkelig stikkende brændende fornemmelse i kroppen især omkring lårene. man har endda fundet ud af at mangel på Dvitamin kan fører til depression, da engeriniveauet ligger så lavt, at lysten til at foretage sig ting helt forsvinder og man kun vil være alene.. Hvis det ligger helt lavt, er der faktisk folk der næsten ikke kan rejse sig.. det først her for 2-3 år siden man har fundet ud af hvor vigtigt det egentlig er for vores krop..

    Jeg ville råde dig til at tag op til lægen og snakke om at få taget en blodprøve om at se hvor meget dit D-vitamin ligger på.. :)
Log in eller Registrér for at kommentere.