Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

slap?

Redigeret 18 april, 2011, 02:18 i Kvindelige sexproblemer
hej.
jeg er en pige på 14 og ville gerne vide en ting.
kan man blive slap, ved kun at have haft sex med 3 drenge? self flere gange pr. person.. nu har jeg en kæreste, og vi har knaldet 1 gang, og tror ikke han kunne mærke det helt?..

kan man træne sin fisse op igen så den bliver strammere og hvordan?

hilsen (måske) den slappe...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej ja du kan lave knibe øvelser , det gør du når du feks tisser og inden du er færdig med at tisse stopper du med at tisse ved at holde igen . hold et minut og tis færdig . hvis du kan det har du en god bækken bund. Jeg tror det nok også har noget med stillinger at gøre når i har sex. hvis man ligger ned . slapper pigen mere af i skeden og derfor føles den måske størrer. Hvis han ligger på ryggen og du sidder på ham bliver det strammere. på internet kan du se forskelige sex stillinger , prøv jer frem . det skal nok blive bedere. øvelse gør mester. held og lykke
  • Indstillinger
    sodfyr - også her kommer du med et kvalmende svar. En pige på 14 - FJORTEN - år stiller et seriøst spørgsmål, og så bilder du dig ind at svare sådan.

    Jeg gør Netdoktor opmærksom på dig, så de kan slette dig herfra.
  • Indstillinger
    Hej anna jeg beklager du er blevet støt. og hvis også andre er blevet støt . for det er ikke min hensigt at være onde ved nogen. hvis reglerne herinde er at man ikke må give råd om sex til dem der er i debatten. er det ikke tydlig nok opslået. for jeg har lige læst reglerne og der står jeg ikke må krænke nogen men hvad indebære det. for mig ville det at være at gøre grin med deres sex feks. Ja du har ret pigen er kun 14 år . og hvad siger man til en der er den alder. ja jeg svarede hende , som jeg kender til . du efterlyser selv de unge ikke kender noget til sexualundervisning de skriver vel også herind fordi forældre ikke fortæller dem noget. og jeg er bare sådan at jeg gerne vil give noget vidre som de unge måske ikke havde tænkt på. jeg er ikke ude på at misbruge spørglsmålene . eller lave grin med nogen. Jeg er heller ikke altid enig i hvad du skriver . men respektere at det er dig . tak for du gjorde mig opmærksom så jeg kan rette mine fejl. kærligst spider68
  • Indstillinger
    SPIDER -

    Det var ikke til dig!!!!!! Tværtimod er jeg helt enig i dit svar. Knibeøvelser er vejen frem.

    Der var kommet et yderst upassende indlæg fra en bruger der kaldte sig "sodfyr" i denne og i en anden tråd, som jeg kommenterede.

    Jeg anmeldte ham til Netdoktor, og de var hurtige selvom det er lørdag, og slettede ham straks.

    Jeg havde DESVÆRRE lige glemt, at jeg kunne være gået ind og have redigeret (slettet) mit svar til ham!
  • Indstillinger
    Tak Anna jeg troede det var mit indlæg da der ikke var andre på siden . kærligst spider68
  • Indstillinger
    Jeg beklager at jeg ikke fik det slettet!

    Sov godt!
  • Indstillinger
    Tak ilige måde smil
  • Indstillinger
    citat

    kan man blive slap, ved kun at have haft sex med 3 drenge? self flere gange pr. person..

    citat slut

    Nej, naturligvis bliver man ikke slap af det.
    Men hvis du virkelig KUN er 14 år, burde der være nogen, der holdt noget mere øje med dig. Du er jo kun et barn.
  • Indstillinger
    Hej Barduc

    Jeg har ligesom Persille undret mig lidt over denne tråd. Ikke over, at du spørger, for når man er 14 år, har man mange spørgsmål, og det er vigtigt, at man får svar på dem.

    Nej, man bliver ikke slap af at dyrke sex. Men det er rigtigt, at det kan være en god ide at lave øvelser til styrkelse af musklerne i bækkenbunden. Normalt er det nu ikke nødvendigt at tænke på den slags, når man er så ung, som du er. Det bliver først nødvendigt, når man har født børn.

    Jeg husker, at en dygtig gymnastikpædagog, der hed Helle Gotved (hun er nu for længst død), mente, at det ville være en god ide, hvis unge piger allerede i puberteten begyndte at blive bevidste om de muskler, der findes i bækkenbunden. Så vidt jeg husker, anbefalede hun, at pigerne i skolernes gymnastikundervisning fik øvelser, der styrker disse muskler. Og hvorfor nu det?

    Jo, det skyldes, at man som pige eller kvinde får mere glæde af sex, hvis disse muskler er trænede! En sidegevinst ved dette er, at den mandlige partner også får fornøjelse af det! Vores vagina er ikke en passiv beholder, som er enten stram eller slap, uden at vi kan ændre på det. Hvis vi træner musklerne, kan vi med vagina ”klemme sammen” om drengens eller mandens kønsorgan, og det er klart, at det giver pigen eller kvinden en større glæde ved sex. Og som en sidegevinst bliver manden også gladere!

    Men jeg vil nu fraråde dig at eksperimentere med at afbryde strålen, når du tisser. Der kan alt for nemt komme kludder i evnen til at tisse normalt. Når vi tisser, skal strømmen helst ikke afbrydes.

    Personligt har jeg aldrig som ung pige spekuleret over den slags. Jeg anede intet om disse musklers eksistens. Det var først, da jeg havde født, at jeg lærte noget om det, og da var det faktisk lidt svært, for da var musklerne jo udvidede efter fødslen og derfor meget svære at mærke og træne op.

    Det ville faktisk være en god ide, hvis unge piger lærte noget om disse muskler på et meget tidligt tidspunkt. Jeg kan huske, at Helle Gotved anbefalede klatring i tov. Når benene skal klemme sammen om tovet, for at man ikke skal rutsje ned igen, vil man blandt andet styrke de muskler, der er tale om. Men der må være andre øvelser, der er velegnede for unge piger, der ikke har født børn endnu. Måske kommer der andre forslag?

    En anden sag er din alder. Jeg synes ligesom Persille, at du er lige lovlig ung. Nu vil du selvfølgelig bare sige, at vi er nogle gamle damer, som ikke kender til, hvordan det er at være ung. Men det har vi jo også prøvet!

    Man er i en meget sårbar position, når man har sex, og ikke alle drenge forstår at tage hensyn og sørge for, at pigen også har det godt. Drengen er jo også ung og uerfaren. Noget siger mig, at du endnu ikke forstår, at du er nødt til at passe på dig selv. Bare det at du bekymrer dig om, hvorvidt drengen kan mærke noget, fordi du måske er for slap (altså ikke god nok til ham!), siger mig, at du skal pase på dig selv.

    Selvfølgelig er du god nok og overhovedet ikke slap! Men måske skal du vente, til du bliver mere moden og bedre kan passe på dig selv.

    Mange hilsner

    Kameliadamen
Log in eller Registrér for at kommentere.