Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

piller i drinks...

Redigeret 17 januar, 2011, 16:24 i Rusmidler
jeg har haft en temmelig ubehagelig oplevelse i week. da jeg var i byen med min veninde og hendes kæreste i middelfart i lørdags.

vi kommer ca kl 23.00, får en flaske vodka vi kan dele, jeg når at få¨tre drinks inden jeg går på toilet.

jeg beder selvfølgelig min kammerat om at holde øje med min drink da jeg skal på toilettet, da vi sidder oppe i baren og der er mange mennesker.

jeg husker at jeg kommer tilbage, tager 2 tåre af min drink, derefter hgusker jeg intet, før jeg ligger i en ambulance.

det viser sig, at jeg lige pludselig er blevet meget aggresiv, opfører mig meget underligt, min taske bliver imidlertid stjålet hvorefter jeg slår min veninde

det er grunden til at jeg bliver smidt ud af dørmanden.
udenfor kommer min veninde hen til mig vi står åbenbart og snakker,lige pludselig vender jeg det hvide ud af øjnene og besvimer, banker mit hoved ned i brostene, og trækker ikke vejret før adskillige sekunder efter. der går 45 min før ambulancen kommer og henter mig, og først i ambulancen vågner jeg lidt op.

jeg kan huske at jeg først kommer ordentligt til mig selv på sygehuset.
på kolding sygehus tjekker de mit hoved og konstatere at jeg har fået en hjernerystelse herefter bliver jeg udskrevet

da jeg ikke har andre muligheder bliver vi nød til at tage en taxa fra kolding til odense, på vejen samler vi min kammerat op i middelfart.

han fortæller at jeg ikke er den eneste der har opført mig mærkeligt dennat, der var to andre piger der blev mærkelige på samme tidspunkt som mig.

dertfor beslutter jeg mig for at gå til politiet da jeg kommer hjem til odense, her sednder de mig på skadestuen i odense, da de skal have en urinprøve og se om der er stoffer i.
de siger det haster da de kun kan måle det op til 6 timer efter, kl er nu 9 om morgenen. de finder intet i urinprøven på sygehuset

hvilket stof kan det være de har puttet i drinken?
eller kan der være en anden grund til mit blackout og min mærkelige opførsel?


jeg mindes at have hørt at man kan spore stoffer langt tilbage, om ikke andet så i en blodprøve.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Desværre kan jeg ikke svare dig. Jeg er glad for den slags ikke fandtes da jeg var ung.
    Mine børnebørn har jeg advaret om altid at holde øje med det de drikker. Og mange gange, for jeg ved godt, man ikke tænker så meget over det i den unge alder.

    Min yngste søn havde en forfærdelig oplevelse engang. Jeg gav ham lov til at overnatte hos en kammerat uden at kende forældrene. Det skete kun den ene gang, for jeg blev bange.
    Og mine sønner undersøger altid forældrenes baggrund inden deres børn må/måtte overnatte. Jeg har også advaret dem og heldigvis lytter de.

    Da min søn dagen efter kom hjem fortalte han, de forældre var mærkelige.
    Og der skulle ellers lidt til for at skræmme ham.
    Kammeraten og en anden, samt min søn havde været i byen. Min søn havde haft en oplevelse , der lignede din. Han kunne slet ikke huske, hvad der var sket. og han var blevet bange. Det samme gjorde jeg.

    Jeg huskede vi kort forinden vågnede en nat ved at hunden knurrede.
    Først bad jeg den være stille, men blev så opmærksom. Jeg vækkede min mand og han stod op.
    Kort efter lød der et brag, så håret næsten rejste sig på hovedet af mig.
    Det var en ung mand, som slog døren ind og min mand smed ham ned ad trapperne.
    Jeg ringede efter politiet, det havde vores nabo også gjort. De kom omgående. Den unge mand var helt fra sans og samling.
    Politiet tog ham med.
    Den næste dag kom han og fortalte hvad der var sket og fortalte der var hældt noget i hans øl. Han kunne ikke huske andet end der var kastet bomber efter ham. Men det var jo indbildning. Vi frafaldt naturligvis sagen.

    Jeg skriver det for at advare dig om altid at være påpasselig. Stol aldrig på nogen, kun dig selv. Pas på. Du kan også tro mine børnebørn har måttet høre på mine advarsler. Jeg har en tæt kontakt med dem, især den ældste.
    Jeg springer, hvis de kalder, om jeg så skal køre land og rige rundt. Der er mange farer i vore dage.
  • Indstillinger
    tak for dit indlæg. det er virkelig en ubehagelig oplevelse.
    syntes selov jeg tager mine forholdsregler. det er åbanbart ikke alltid det er nok.


    jeg har hørt noget om rohypnoler der muligvis bliver brugt som rape drug, tror nok det giver samme virkning som jeg har beskrevet ( måske?)

    men vil man ikke kunne se det i en urintest?
  • Indstillinger
    Jeg fandt noget om det. Desværre var det umuligt at kopiere. Men stoffet kan spores i blod og urin.

    Men der stod også, der var mange forskellige stoffer.

    Jeg er en novice med stoffer og kan ikke give dig oplysninger. Men det er åbenbart meget værre end jeg i min vildeste fantasi kunne forestille mig.

    http://www.bt.dk/krimi/tjenere-bedoever ... er-gaester
  • Indstillinger
    Det lyder som rohypnol der kommet i din drink. Har du en klar dokumentation på hvad du er blevet testet for ?
  • Indstillinger
    Det lyder meget som rohypnol ja - de kan vist bare ikke fåes længere, nettop grundet af de blev brugt til at drug-rape unge piger.. Men der kan selvfølgelig være nogen som ligger inde med nogen alligevel. Men det kan være så meget andet også. Generelt bare sove/nerve/smertestillende medicin kan give dig agressiv adfærd og hukommelsestab ved indtagelse af alkohol samtidig.
    Derfor kan det være svært at spore - altså fordi det ikke er narko, men receptpligtigt medicin.

    Men godt det ikke gik dig værre :)
  • Indstillinger
    Det er bare så foruroligende at læse og høre om alle de unge som bliver udsat for piller i drinks.
    Min egen datter måtte også runde skadestuen efter en bytur. Hun havde drukket 4 genstande ialt over hele aftenen. Men efter at have været på et af byens værtshuse gik det galt. Hun havde været på toilettet og desværre glemt sit glas.
    Jeg hentede hende og kørte forbi skadestuen, hvor hun fik en seng, da hun var rigtig dårlig. Hun var svimmel, rystede, frøs og havde kvalme. Det var en rigtig god sygeplejerske som havde med hende at gøre. Hun tog hende alvorligt og fik også fortalt at det deværre ikke var alle stoffer som kunne spores i urinen, da der desværre var kommet en masse nyt på gaden. Prøven var negativ og lægen kom ind til hende og kom med den konklusion at hun bare var skide fuld.... Tak for kaffe. Hvis jeg ikke sad ned så gjorde jeg det efter denne melding. Hun fik afvide at hun var tynd og derfor kunne hun ikke tåle at drikke og nu kunne hun bare tage hjem. Til sygeplejerskens store forundren...... Magen til arogante læge skal man lede længe efter.
    Han kunne desværre ikke tage hende alvorligt. Hun lå hele søndagen og var meget dårlig og det var ikke tømmermænd.
Log in eller Registrér for at kommentere.