Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Intet virker :S (hudorme)

Redigeret 11 februar, 2012, 14:11 i Bumser
Hej allesammen! :) Jeg håber der er nogle som kan løse mit problem. Jeg har det problem, at jeg har rigtig mange hudorme, og der er ingen produkter der virker mod det, jeg har prøvet bl.a. Murad, Basiron 5%, Proactiv, Matas produkter, men INTET har virket! :S jeg har læst en masse om piller, som tilsynladene er det eneste det virker, bl.a. Tetracyklin / Roaccutan, men jeg er lidt bange for det's bivirkninger osv. Er der nogle som kan anbefale noget andet?Og det er ikke bumser som er det største problem, men hudorme!! Det skal lige siges, at jeg faktisk spiser meget sundt, jeg styrketræner, og jeg rører ikke slik, cola osv.! Håber virkelig der er nogle som kan anbefale noget, da jeg er RIGTIG træt af min urene hud :S

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har du prøvet Clindoxyl? rigtig god creme imod dette! Jeg har også prøvet mange forskellige produkter. Men ellers handler det om at sørge for at rense morgen og aften. Der går lang tid med rensning inden man ser resultater ved hudorme desværre! men held og lykke :)
  • Indstillinger
    Jeg slap aldrig af med dem, så jeg har opgivet, men solen hjælper meget.
    Jeg køber nogle strips i matas. De fjerner en hel del og er ikke så dyre.
    Det tåler jeg bedre end at trykke dem ud.
    Men det er jo som regel en fed hud der får hudorme, til gengæld får man ikke mange rynker, når man ældes. Der er intet så galt uden det er godt for noget.
  • Indstillinger
    Jojoba oile virker fantastisk på mig! Prøv at google det.
  • Indstillinger
    Hejsa

    Jeg selv lider også meget af hudorme, og synes heller aldrig at ens hud føles ren og pæn selvom man lige har været i bad og skrubbet den.
    men tænkte på om man ikke kunne få det laset væk så man kunne få en ny hud..??? hmm.. er fanme så træt af ar bruge så meget tid om morgenen på at dække noget man alligevel ikke kan dække helt væk..
Log in eller Registrér for at kommentere.