Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ADHD og indelukket

Redigeret 17 juni, 2011, 19:18 i ADHD
Hej, da jeg har været i noget misbrug, har jeg talt med en del
phsykiatere og psykologer, og er blevet vuderet til adhd, har også taget test på nettet, og det passer på VOKSEN adhd.
Så er der det jeg undrer mig over at jeg som barn og stadig LIDT indelukket,
enda i en grad så jeg blev kaldt nærmest apatisk, men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om de to ting skulle kunne hænge sammen.
Skal da også lige siges at jeg har prøvet nogen ting som klart tyder på add/adhd og har aldrig kunnet koncentrere mig, må have hjælp til oprydning og rengøring, men ER det muligt og være så indelukket og lide af adhd?
leansen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej jeg kender ikke så meget til adhd men jeg ved der er andre der har sygdommen der skriver sammen på sindnet.dk måske de kan give dig nogle svar. held og lykke
  • Indstillinger
    Hej under alt om sygdomme på netdoktor i venstre side kan du læse under A i alfabetet om adhd hvor der står at piger og drenge har forskelige symtomer på sygdommen , også drenge kan være triste og drepressive mm. venlig hilsen
  • Indstillinger
    Hejsa!
    Har selv ADHD i svær grad. Jeg magter ikke andre mennesker end lige min nærmeste familie (dvs, min mand og vores 3 dejlige børn).
    Så, ja du kan sagtens både være indelukket og have ADHD.
  • Indstillinger
    Jeg har også ADHD har også været indelukket som barn og gik faktisk til skolepsykolog af samme grund. Som 8årig og har først fået dianosen som 56 årig har været på venteliste i 7 år .For det kostede jo samfundet penge og hvad ville jeg bruge det til det savr fik jeg af min læge her i århus. nå ja det kunne jeg da godt se jeg skulle jo aligevel ikke arbejde så der var jo ingen skattekroner i mig.
  • Indstillinger
    hej leansen1

    når jeg læser det du skriver om dig selv så lyder næsten som om du beskriver mig.har også været lidt inden om stoffe miljø før jeg fik diagnose. jeg #hader" at være så indelukket. min for også hjælp til rengøring . har to drenge den ene fik diagnosen adhd. som 3 årig . et år efter fik jeg diag adhd +følge diagnoser
Log in eller Registrér for at kommentere.