Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

3. gangs kejsersnit,... meget nervøs

Redigeret 4 januar, 2011, 13:54 i Endometriose
jeg skal føde her om få uger, eg har tidligere fået 2 kejsersnits og skal ha den 3. jeg er meget nervøs for hvordan kejsersnittet bliver,, jeg har hørt fra nogle kvinder at det bliver smertefuld, mens andre siger at det ikke gøre forskel hvor mange tidligere kejsersnits man har haft.

min første kejsersnit forgik uden problemer, 2. kejsersnit var smertefuld, jeg kunne næsten ingenting.

det skal siges at min ældste er 8 år og den yngste 4 år.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej,

    Jeg fødte også min datter ved kejsersnit. Jeg synes ikke, at det var så slemt som jeg havde troet det ville blive.

    Min søster har fået lavet 4 kejsersnit. Da hun fik sit 3. barn, kom hun allerede hjem efter 3 dage.

    Ved det 4. havde hun ret ondt og kunne ikke rigtig noget.

    Jeg tror det er meget forskelligt, men jeg tror det er vigtigt du slapper af.

    Jo bedre du har det nu, jo nemmere tror jeg også du kommer over dit kejsersnit.

    Du skal også huske, at du får smertestillende. Det skal du ikke sige nej til. Nogle steder tilbyder de også akupunktur.

    Dine 2 børn er jo ret store, og kan jo hjælpe dig når du kommer hjem med den lille ny :)

    Du skal ikke bruge resten af tiden på at være nervøs. Det skal nok gå godt :)

    Johanne
Log in eller Registrér for at kommentere.