Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Ondt i maven/blæraren?

Hej.
Jeg har et spørgsmål vedr. en smerte jeg får en gang i mellem under navlen og over penis, ca. omkring blæren.
En gang troede jeg det kun hvis jeg skulle tisse helt vildt, men har fundet ud af det også kommer på andre tidspunkter.
Det gør ikke ondt konstant, men hvis jeg fx trykker som hvis jeg skulle tisse, eller strækker blæren/maven så gør det virkelig ondt (fx bøjer mig bagover).
Det er ikke noget der kommer tit, men måske 1 gang om måneden?
Snakkede med en ven om det som også godt kender til det, en stikkende smerte i blæren. Han vidste heller ikke hvad det var.

Ligesom hvis man sider meget foroverbøjet og får en stikkende smerte omkring hjertet når man trækker luft ind betyder det heller ikke man har tegn på hjertesygdomme..

Anyways, har undret mig over det længe nu, og tænkte der måske var nogle der enten har oplevet det samme eller har et svar på det ?

Mvh. Mads 19 år

Kommentarer

• Hej prosteta kan gøre ondt . evt en urinsten . jeg synes i to skal kontakte lægen og få undersøgt hvad der kan være galt . i skal ikke gå så længe med symtomerne før i går til læge. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.