Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Plet på bagsiden af penishovedet.

Redigeret 14 april, 2011, 14:39 i Mandlige sexproblemer
Jeg er en 15 årig dreng, som i længere tid har døjet med en plet på bagsiden af min penis. Pletten bliver rød når jeg vasker min penis, men hvis min penis er fugtig i nogle timer, skifter pletten til hvid og lugter MEGET grimt, jeg kan nærmest tage det hvide af, men den røde plet forsvinder aldrig..
Kan nogle fortælle mig om hvad det kunne være

Kommentarer

  • Indstillinger
    Mon ikke du lige skulle lade din læge se på det? Måske det er noget svamp eller eksem, som der givet nemt kan gøres noget ved.
  • Indstillinger
    Ingen som kan hjælpe? :(
  • Indstillinger
    Du spurgte her i januar - for mere end tre måneder siden.

    Jeg gav dig den gang rådet at spørge din læge. Hvad er der sagt der?
  • Indstillinger
    Jeg tørrer desværre ikke at tage til læge :/
  • Indstillinger
    Hej har du en kammerart du kan fortælle det til. og enten sammen gå til lægen eller du bare ringer og fortæller din læge som du fortæller os det. og sig du er bange . eller få en anden til at ringe for dig mens du også er der. og håb på din læge sender dig noget at smøre med . hos din apotek. den plet der ikke forsvinder. skal du holde øje med. ændre farve. bliver hævet. klør. så skal du gå til læge med den . Har du en mandlig læge. Den første gang at vise sine private dele på kroppen kan være svært. men du må tænke på hvis den plet er noget andet end svamt . og kræver behandling må du prøve at overbevise dig selv om at det er bedst du kommer til læge. du får ikke fred inde i dig selv før du har været afsted. desværre. Tag din far med derhen . eller en ven . held og lykke
  • Indstillinger
    Hvis man har et helbredsmæssigt problem, som man bekymrer sig om, begriber jeg ikke, at man ikke "tør" gå til læge.

    Det er sådan set det, man har en læge til.

    På den anden side, hvis du nu har haft problemet i månedsvis og det ikke er blevet værre, og du tydeligvis ikke er bekymret nok til at gå til læge, så er det nok ikke så galt.

    Eller også er det noget værre hø, som bliver værre af ikke at blive behandlet.

    Du vælger selv. Hvad er det, du er så bange for? Jeg kan garantere dig, at din læge har set en tissemand før, og ikke vil finde det spor underligt at kigge på din også.

    Hvis du nu havde en plet og noget ildelugtende fra dit øre - ville du så også være bange for at få det undersøgt?

    Din tissemand er en lige så naturlig del af dig som resten af dig - og jeg kan hviske dig i øret at alle af hankøn har sådan en, så jeg må beklage, du er slet ikke speciel på det område, og rigtigt mange drenge/mænd får på et tidspunkt et problem der, som lige kræver noget lægehjælp, på samme måde som mange piger/kvinder kan få noget med deres kønsdele.

    Ja, undskyld - men det er altså dybt tåbeligt at tro, at visse dele af kroppen er mere underlige, flove eller pinlige end andre dele, og jo før du indser, at ALLE dele af din krop er lige naturlige dele af dig, jo nemmere vil du få det i dit liv.
Log in eller Registrér for at kommentere.