Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Hvorfor ikke den samme forelskelse som dengang?

AnonymousAnonymous
Redigeret 15 januar, 2011, 13:01 i Åben debat om sex
Hej

Jeg har nu igennem 4 år ikke haft en kæreste og dermed heller ikke et sexliv.
Men nu har jeg fundet mig en rigtig sød fyr og vi har det godt sammen- han er bare dejlig! Og ja får da lidt af de samme sug i maven...men ikke helt det samme alligevel....

Men jeg kan ikke fremkalde de der helt vilde forelskelse følelser- det har ikke noget med ham at gøre, men mangler virkelig de der vidunderlige følelser, man får når man er forelsket på ny.

Har så tænkt på om jeg overhovedet kan få de sammen følelser, som jeg gjorde i sin tid med min X- Kan det passe at det ændre sig-altså følelserne? At jeg nu har det på en anden måde...??

Jeg har nogle psykiske problemer, måske kan det være dem der spøger :S

Nogen der kan hjælpe mig?

Kommentarer

  • Tja, jeg tror såmænd det er meget normalt, at de helt vilde forelskelser hører ungdommen til :)

    Dine psykiske problemer kan dog lægge en dæmper på følelserne. Hvis du får medicin kan det også være det der lægger en dæmper på dem.
  • Hej

    Når vi skriver og ringer sammen så har jeg den følelse af at jeg savner ham...(det skal lige siges det er MEGET nyt det hele... startede med et forhold her mellem jul og nytår.. så måske er følelserne ikke kommet helt endnu.

    Men ja jeg får en masse medicin, som evt kan være grunden...
    Eller også passer jeg ubevidst på mig selv, for ikke at blive såret igen...

    BTW... tak for svar
  • det er ikke alle der bliver hoved.kulds forelsket ved første blik ---giv der en chance --start ved venskab og lidt flirt ..og se hvad der sker hen ad vejen ---beskyt dig selv så du ikke bliver gravid --og elsk løs --
    du finder så hen ad vejen --hvad jeres forhold ender ud i --held og lykke
  • Jamen vi er et par.... og når vi ikke er sammen, så savner jeg ham- men når han så er der så bliver jeg nem irritable... måske er det bare mig :s
  • jeg tror ikke at du er forelsket, du har været single i 4 år så du har savnet en kæreste. I starten får man altid den følelse når man lærer en ny fyr at kende og man tror at man er forelekset men efter en uge er den følelse væk så begynder man at se fejl og mister interesseren senere hen.
  • Hmm.. tror jeg forventer at jeg har de samme følelser som den gang med min X... men jeg har jo ændret mig en del siden og skal vænne mig til, at der er en JEG skal tage hensyn til... Måske har jeg glemt lidt det der med at være i et forhold, hvor man tager hensyn til hinanden- og det samme tror jeg, han har glemt...

    Måske skal vi bare bygge det stille og roligt op... vil hvert fald gi det en chance...
  • Den gang jeg begyndte at komme sammen med min X, havde jeg egentlig heller ikke de vilde følelser. det var noget der kom med tiden...da vi lærte hinanden bedre at kende...

    Så tror det er det samme med min nye søde kæreste..... pludselig falder jeg total pladask for ham.... Holder rigtig meget af ham og ønsker bare at lære ham bedre at kende.... :)
  • Hej det er ikke sikkert du får de samme følser som ved din tidligere kærste , hver gang man får en ny kærste er følserne forskellige . de er jo heller ikke ens som kærster. nogle ting vil minde dig om din ex kærste . det er helt naturligt. måske skal dit medicin justeres lidt så du kan mærke dig selv mere. tale med din læge om det. der er noget medicin der dæmper sex lysten. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.