Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

det kradser i mellemkødet

Redigeret 8 januar, 2019, 12:04 i Åben debat om smerter
Indlæg fjernet efter brugerens eget ønske, Netdoktors redaktion.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg spekulerer på, om du er hoppet på den der med at bruge trusseindlæg konstant? De suger ret kraftigt, så derfor kan det være, at du ganske enkelt tørrer ud, og det kan bestemt godt give de nævnte gener. Trusseindlæg og bind bør kun bruges ved menstruation, ellers bør man afholde sig fra at bruge bind hele tiden. Jeg ved godt, at visse firmaer reklamerer med, at man skal bruge den slags hele tiden, men det handler kun om, at de vil sælge, absolut ikke om, at kroppen har godt af det. Tvært i mod vil jeg påstå, at det er direkte skadeligt at blive suget tør konstant på steder af kroppen, der faktisk selv skal danne en naturlig fugtighed.

    Ligeledes kan g-strengstrusser også genere lige præcis der.

    Der ud over kan jeg foreslå dig at i det hele taget tænke over dine trusser. Er de i kunststof? Kan du ikke til dagligt bruge nogle ganske almindelige af bomuld?

    Hvad med vaskepulveret? Er det fyldt med kemikalier, eller bruger du et neutralt middel? Skyllemiddel er heller ikke specielt sundt - hverken for kroppen eller miljøet.

    Ja, det var bare et par bud, du kunne tænke over.
  • Indstillinger
    Redigeret 8 januar, 2019, 12:05
    Indlæg fjernet efter brugerens eget ønske, Netdoktors redaktion.
  • Indstillinger
    Ja, men ud over vaskepulveret, så har jeg ikke flere bud - prøv måske at smøre med vaseline, eller spørg måske på apoteket.
  • Indstillinger
    hvad med blære-betændelse --underlivs betændelse --eller skarp urin
    har du fåer det undersøgt --
    måske en ide --for der er jo noget du finder iriterende
  • Indstillinger
    -eller måske svamp.
  • Indstillinger
    ja et godt bud
  • Indstillinger
    Hvorfor har du ikke været hos lægen så du kan få det rigtige at smøre med???

    At gå med kløe dernede i et år er ærligt talt fjollet :)
Log in eller Registrér for at kommentere.