Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

menstruation og pletblødning!?! O.o

Redigeret 25 december, 2010, 08:11 i PMS og menstruation
hejsa, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre!!
6 dage siden fik jeg min menstruation, men den varede kun i 3 dage og den varer normalt i ! så i går begyndte jeg at bløde svagt igen, og jeg tænkte at den nok på mystisk vis var kommet tilbage igen, men det stoppede efter et par timer, og nu har jeg lige opdaget et jeg minsandten har pletblødt lidt igen her til aften! jeg rejste til New Zealand for et halvt år siden (er her stadig) og har siden min rejse haft en meget uregelmæssig menstruation, så har ikke kunnet stole på noget somhelst, kunne gå i 1½ måned uden noget og senere kom det med 2 ugers mellemrum.
men ja det der så har bekymret mig lidt var at jeg for to måneder siden havde sex med min daværende kæreste, han brugte kondom, men gav mig dog finger efter at have givet sigselv handjob, jeg fandt jo så senere ud af at det var i fareperioden (3-4 dage før min menstruation) kan det ha gjort mig gravid!? jeg har haft 2 normale menstruationer siden da (dog kom de med kun lidt over 2 ugers mellemrum) og jeg har ikke haft andre symptomer på graviditet ud over disse pletblødninger i går og i dag, og jeg tog en graviditetstest for 5 dage siden der viste negativ. skal jeg prøve igen?
ja jeg lyder vist lidt som en dum forvirret teenager, men jeg er vildt bekymret!

på forhånd tak
- Julle
Log in eller Registrér for at kommentere.