Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svie efter sex.

Redigeret 11 maj, 2012, 08:47 i Kvindelige sexproblemer
Jeg har fået et problem med at når min kæreste kommer oppe i mig så svier det af pommeren til. Går jeg op toilettet er det helt ulideligt.

Hvis jeg lader det være og bare ligger mig til at sove, så er der ingenting næste dag jeg skal på toilet om morgenen.

Min kæreste prøvede det også sidst - altså at det sviede på ham da han kom. Om det var mig eller ham der gjorde at det sviede ved jeg ikke.

Nogen idéer til hvad man kan gøre?
Ang. forspil og være våd er det lidt ligemeget næsten hvad han gør.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej,

    Lige lidt uddybende spørgsmål :)

    Er det indeni eller udenfor det svier?

    Alle kvinder oplever, at man godt kan få små rifter under sex, det kan svie rigtig meget, fordi der er salt i sæden. (dette kan også være tilfældet for din kæreste)

    I kan prøve at have sex med kondom. Hvis der så ingen svie er, er det i hvert fald ikke noget med dig :)

    Din kærestes sæd kan også have en anden PH-værdig end dig. Du kan eventulet prøve med Vivag mælkesyrekapsler. Dem kan du få i håndkøb på apoteket eller i Matas.

    Endelig kunne det være en god ide, hvis du vaskede dig rigtig grundig med noget intimsæbe.

    Prøv og se om det hjælper, ellers må du høre din læge ad :)

    Johanne
  • Indstillinger
    Hej,
    Jeg har det præcis på samme måde som dig, og jeg tager de Vivag piller, men ville hører dig af om du har fundet ud af hva det skyldes og om man kan gøre andet ved det, end at tage de Vivag piller?

    Mvh Mariann
Log in eller Registrér for at kommentere.