Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sover uroligt med kæresten

Hej.
Jeg har været kærester med en fyr i tre år, og det er der intet galt med. Problemet kommer, når vi sover sammen (normalt ca. en gang om ugen). Jeg vækker ham flere gange om natten fordi jeg ligger uroligt, han har fortalt, at jeg har 'sparket' ham, 'slået' ham og rullet over ham flere gange, noget der ødelægger hans nattesøvn nok til, at han til tider ikke vil/kan/har overskud til at sove med mig. Problemet er der også, når vi sover sammen over længere tid, og både efter en rolig dag og en 'normal' dag med cykling og evt. svømning. Jeg har prøvet at optage mig selv, når jeg sover (alene), men kunne kun optage den første time, hvor jeg sov roligt.
Er der noget jeg kan gøre for at undgå det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    det er lige som når den ene part snorker --det er utåeligt ----men i bliver nød til at have hver jeres seng ---ved siden af hinanden---så når i er færdig med kæleriet må i lægge jer hver til sit ---der findes jo ustræk senge ---du skulde nødig miste ham grundet din voldelige adfærd ---og det bliver jo ikke bedre hvis der kommer en ny mand ind i dit billede ----
    problemer er til for at blive løst----god førnøjelse
  • Indstillinger
    Jeg kender jo godt 'læg jer hver for sig'-muligheden, men den er bare ikke så sjov - og min kæreste er ikke helt med på den.
    Jeg tænker mere på alternativer..
Log in eller Registrér for at kommentere.