brunlig mens/udflåd
her i mandags troede jeg at jeg havde fået min mens fordi da jeg tørrede mig var der brunligt mens/udflåd med, men har ikke haft det siden. her i onsdags skulle jeg have min mens men nu er det 3 dage siden, jeg er på p-piller men har hørt man godt kan blive gravid selvom man er på p-piller i torsdags tog jeg en test der viste negativ men har også hørt og læst at det sagtens kan lade sig gøre, at man er gravid selvom den viste negativ...
hvad mener i? nogle der har oplevet det samme?
hvad mener i? nogle der har oplevet det samme?
Kommentarer
Så det er to meget usandsynlige ting som begge to skulle være sket for dig.
P-piller kan godt gøre sådan at man pletbløder lidt og/eller at man stort set ikke bløder i pausen hvor det er meningen man skal få blødningen.
Derfor er der en del der får p-piller hvis de bløder helt vildt meget når de har menstruation.
Blødningen du får når du tager p-piller er ikke den samme som når du ikke tager p-piller.
Egentlig menstruation kommer på grund af at hormoner gør at livmoderen udstøder slimhinden hvis ikke der er et æg der er befrugtet og sætter sig fast.
Blødningen når du tager p-piller er bare kunstigt fremkaldt og har ikke noget med ægløsning at gøre...
glemte at skrive at jeg også har en irriterende kløende i anus et par gange om dagen, og så har jeg haft sådan en boblende fornemmelse i underlivet
kh Bassekat68