Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skimmelsvamp

Redigeret 18 december, 2010, 17:03 i Allergi
Hej Gruppe

Jeg har en formodning om at jeg reagerer på skimmelsvamp, har ialt fald før haft nysen, kløende øjne osv., når jeg har hat skimmelsvamp. Jeg er blevet meget flink til at checke om jeg har det og hvis der er lidt så tage det med køkkenrulle og Rodalon, men jeg må have overset et vindue i stuen, for der så jeg i dag tilfældigt der var rigtig meget skimmelsvamp.

Kan det måske være på grund af skimmelsvampen at jeg den sidste tid har døjet med let kløende øjne, tung i hovedet og så har jeg haft bronkitis i 3½ uge uden det er gået helt væk??

Jeg ved godt det er et umuligt spørgsmål jeg stiller, men hvad har I af erfaringer med reaktioner på skimmelsvamp??

Nu kan jeg så nok bare være tålmodig og se om jeg får det bedre efter jeg har fjernet skimmelsvampen.

MVH

anne

Kommentarer

  • Indstillinger
    slå op under skimmel svamp ----de symptomer du nævner kan sagtens være et udslag af skimmel svamp---
    men skimmel svamp er svært at udrydde

    jeg har noget familie som boede i et gammelt hus på landet ---min kusine var meget tit syg med astma ---bronkitis---

    de har solgt huset og flyttet i en ny lejlighed ---og efter kort tid fik min kusine det meget bedre --hun behøver ikke mere at spise alle de piller hun fik ---

    lægen mener at der har været skimmel svamp i huset ---men det var ikke synligt --og de havde ikke selv tænkt den tanke ---

    det er ikke sikkert det er så galt hos dig --men jeg havde behov for at fortælle den historie

    for det er tydeligt at der er noget du er allergisk over for
Log in eller Registrér for at kommentere.