Herpers eller?
Hej
Jeg har det problem at efter at have ubeskyttet sex med en pige i nat, opdagede jeg nogle timer efter da jeg var i bad at jeg havde nogle knopper på min forhud.
Jeg så det da jeg trækkede forhuden tilbage for at vaske mig. Jeg læste herinde at herpes tager 4-7 dage om at vise sig. Hele området er ret ømt, men det skal også tages med at det var nogle uger siden jeg sidst var aktiv, så kunne godt mærke at min penis generelt var øm efter samlejet.
Kan herpes vise sig så hurtigt, eller er det bare irritations knopper af en art?
De sidder tæt på hinanden i et lille område.
På forhånd mange tak for hjælpen
Hilsen den fortvivlede
Jeg har det problem at efter at have ubeskyttet sex med en pige i nat, opdagede jeg nogle timer efter da jeg var i bad at jeg havde nogle knopper på min forhud.
Jeg så det da jeg trækkede forhuden tilbage for at vaske mig. Jeg læste herinde at herpes tager 4-7 dage om at vise sig. Hele området er ret ømt, men det skal også tages med at det var nogle uger siden jeg sidst var aktiv, så kunne godt mærke at min penis generelt var øm efter samlejet.
Kan herpes vise sig så hurtigt, eller er det bare irritations knopper af en art?
De sidder tæt på hinanden i et lille område.
På forhånd mange tak for hjælpen
Hilsen den fortvivlede
Kommentarer
Og det er heller ikke en anden seksuelt overført sygdom når det kom så hurtigt efter samlejet.
Er du sikker på at de knopper ikke var der i forvejen???
Hvis ikke vil jeg som dig formode at det er noget irritation - men ring da og hør lægen om der skal ses på det hvis det ikke er forsvunden eller ihvertfald aftaget i starten af næste uge
Mener dog ikke det var der før, men jeg prøver at holde øje med det, og hvis det stadigvæk er der om en uge ringer jeg til lægen.
Tak og god jul
Nej, herpes er det i hvert fald ikke Det starter med kløe efterfulgt af rødme. Knopper/blærer kommer senere efterfulgt af svie og væskende sår...
Måske var den bare lidt slidt? Det kunne også lyde som talgknopper - harmløst!
Du kan vist roligt slappe af i julen
Men pas på dig selv!
Johanne