Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

positiv graviditetstest bliver ikke tydeligere :/

Redigeret 15 december, 2010, 05:40 i PCO
Hej. Jeg har PCO og er i fertelitetsbehandling. d. 29. nov blev jeg insemineret og har siden lørdag (på. 12.dagen efter insemineringen) kunne teste positivt. I lørdags tog jeg en Clearblus som sagde "Gravid", derefter har jeg taget billigere test hver morgen og de er stadig positive, men de bliver ikke tydeligere :/.
Jeg har tidligere haft en spontan abort og frygten for at det sker igen sidder dybt i mig.
Jeg tør ikke glæde mig endnu, da jeg ikke kan forstå hvorfor de test jeg tager, ikke bliver tydeligere.
Hvorfor bliver de ikke tydeligere, har jeg nogen grund til at bekymre mig?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan godt forstå hvordan du har det. Jeg har selv aborteret 2 gange, og er ulykkelig over det. Men jo du er gravid, for det gør ikke noget at den ene streg er mindre tydelig end den anden. Det kan dog skyldes, at du ikke har så meget hcg hormon i kroppen endnu, prøv at tage en test igen om en uge, så vil den anden streg nok blive tydeligere :) Du kan også få taget en test hos lægen, hvis det kan gøre dig mere sikker, men lægens teste og dem du køber i butikkerne, er stort set ens. Held og lykke :)
Log in eller Registrér for at kommentere.