Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hårvækst på ben og arme.

Hej Forum (:
Jeg er en dreng på 16 år, jeg har det.. ved ikk om man skal kalde det et problem, men jeg har utroligt korte hår på ben og arme så det ligner at jeg har barberet dem, det er begyndt at blive lidt af et problem for mig da jeg bliver drillet med det..
Er der nogen form for piller man kan tage for at få øget hårvækst i de områder?

Hilsen Mig:)

Kommentarer

  • Indstillinger
    du skal være glad for at du ikke er så meget behåret der er en del mænd der bruger mange penge for at fjerne uønsket hår, det kan godt være at de driller dig og du bliver påvirket af deres drilleri men når du bliver ældre vil du blive glad for at du har korte hår og ikke lange hår som ligner uld på armene og benene for jeg synes ikke at det er pænt.du skal ikke høre på dem bar ignorere dem
  • Indstillinger
    Det er jeg godt klar over, men ville nu alligevel være skønt bare med lidt hår på benene ;)
  • Indstillinger
    Jo ældre du bliver, jo længere, mørkere - og jo flere hår kommer der.
    Som 16 årig er du slet ikke færdigudviklet endnu :)

    Held og lykke ..
  • Indstillinger
    Hej hvis du babere benene vil din hårvækst blive kraftigere Hvad er en mand for dig er det en med hår på brystet. eller med en glat krop. De der driller dig hvad har de selv . på deres krop. måske de bare er misundelig på dig. Mange piger , kvinder drømmer om at få en fyr med glat bryst. Engang var det mandigt at have meget hår. og nogle mænd synes stadig det skal være sådan. en slags urtid der er tilbage i mændende. Jeg vil sige det ikke er pænt med alt det hår over hele kroppen. og jeg ikke bliver tiltrukket af det. og vi er en del der ikke synes det er specielt rart at ligge sammen med. Men du må nu vælge hvilken type mand du vil være. og måske ikke skille sig meget ud . fra de fleste. så de peger finger af dig. held og lykke
  • Indstillinger
    Jeg må korrigere dig, man får ikke flere eller grovere hår på benene af at barbere sig. Jeg ved ikke af hvilken grund så mange tror det, men det passer ikke.


    Nogle piger/kvinder kan godt lide hår, andre kan ikke og sådan er der nogle til alle. Ingen burde gøre den slags til et problem.
Log in eller Registrér for at kommentere.