Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

rynker under øjnene!

jeg har 2 meget tydelige rynker under hvert øje, hvilket ærger mig rigtig meget, da jeg altså kun er 15 år!:( jeg sover ca. 7-8 hver nat, og drikker også rigeligt, så jeg tror ikke det er dér den er gal.. jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved det? er det noget jeg skal gå til lægen med, eller er der nogle produkter der kan anbefales?

på forhånd tak!:)

Kommentarer

  • Indstillinger
    en læge kan ikke gøre noget ved rynker, at du har fået rynker i en tidlig alder er fordi du ikke har beskyttet din hud nok i solen. brug en god øjencream det mangler fugt og husk også at bruge en øjencream med solfaktor om sommeren så du ikke få flere rynker
  • Indstillinger
    Hvor længe går der før de går væk?
    jeg er selv 15 år, og er ret sikker på jeg har samme problem.
    en streg ca. 1-2 cm under øjnene, og jeg har haft dem i flere måneder nu. Jeg har dog først set dette indlæg nu, men jeg bruger almindelig fugtighedscreme hver dag (også under øjnene) Er det en speciel creme?
  • Indstillinger
    jeg tror desværre ikke at det er noget der forsvinder af sig selv:/ men det har hjulpet for mig at bruge en øjencreme med anti-age. jeg tror ikke det er en god idé at du bruger en ansigtcreme på øjnene, da huden omkring øjnene er megt sart:-)
  • Indstillinger
    øjencreme får ikke rynker til at forsvinde men gør det mindre synlige og forebygger rynker så man ældes langsommere. Det er meget vigtigt at øjenomgivelserne får masser af fugt for vi bruger make up hverdag og renser øjnene med øjen makeup fjerner som tørre øjnene ud og giver rynker. Sol giver også rynker så om sommeren kan man bruge øjencreme med solfaktor.
Log in eller Registrér for at kommentere.