Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

brækket arm? hjælp!!!

Redigeret 12 december, 2010, 15:58 i Håndskader og musearm
Jeg er en pige på 15år. Jeg var i går på skadestuen med mistanke om en brækket tommelfinger(og lidt længere oppe af hånden). Efter røngten fik jeg afvide af lægen at der intet var galt. Siden i går har min finger/hånd gjordt dobbelt så ondt, skal jeg ringe på skadestuen/lægevagten igen eller hvad skal jeg gøre jeg kan ikke rykke den det mindste uden det gør pisse ondt.

Mvh. Lenette

Kommentarer

  • Indstillinger
    du har sikkert fået en forstuvning af håndledet --og det gør mere ondt end hvis den var brækket----du skal tage en forbinding om håndledet og skåne det lidt --men det er også godt med kolde omslag ---endelig ikke varme ---som man måske ville tro
  • Indstillinger
    Hvis du stadig har disse smerter i morgen, bør du kontakte egen læge - måske med hjælp fra din mor/far eller en anden voksen - og insistere på, at det bliver undersøgt igen - og gjort grundigt.

    Man hører desværre gang på gang, at en brækket eller flækket knogle bliver overset på skadestuen.
  • Indstillinger
    Det vil jeg gøre og det værste er det går udover min skole for jeg kan ikke holde på en blyant heller. Men vil kontakte min læge vis det stadig gør ondt i morgen, for lægen på skadestuen virkede heller ikke til at have styr på noget. Hilsen Lenette
Log in eller Registrér for at kommentere.