Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kløe og hvidt fnuller

Hej

Er der nogen, der har oplevet kløe i rumpen samtidig med, at der er hvidt fnuller ved anus? Det er IKKE toiletpapir, men det minder om toiletpapir. Jeg tænker umiddelbart børneorm, men kan ikke læse nogen steder, at det skulle give hvidt fnuller..

Kommentarer

  • Indstillinger
    du bliver nødt til at gå til din læge og få et råd der ---ellller gå på apoteket --måske de har noget salve at smorre med eller mikstur at drikke --hvis det er børne orm
  • Indstillinger
    jeg har lige været inde og læst om børne orm --det har du også forstår jeg ---
    det man skal være opmærksom på --det er meget smitsomt --og hvis man bor i en familie --skal hele familien behandles---øg viktigt med god håndvask---
    men det bedste du kan gøre efter min mening er at kontakte lægen---så du kan få rigtig styr på om det er børne orm
  • Indstillinger
    Hvis du har mistanke om børneorm skal du se at komme til lægen. Det behandles med receptpligtig medicin - og skal behandles da det smitter.

    Du har læst om hvordan børneorm ser ud går jeg ud fra. 1-2 cm. lange "snore" - altså ikke toiletpapirlignende fnuller. Desuden er det om aftenen og natten det klør.

    Det kan måske også være noget eksem eller svamp der giver dig meget tør hud så det er tør hud du kan se?

    Uanset hvad skal du da se at komme til lægen så du kan finde ud af hvad der er galt og få behandlet det. Kløe i numsen er jo mega irriterende at gå rundt med uanset hvad der forårsager det.
    Måske er det nok at fortælle lægen hvordan det ser ud og føles og ellers må du have bukserne af.

    Afsted med dig! :-)



    Solo -->
    Det nytter ikke noget bare at gå på apoteket når ikke man aner hvad der er galt.
  • Indstillinger
    til Anne --hvis du har læst mit nr 2 indlæg --vil du se ar jeg foreslår at han /hun går til lægen
Log in eller Registrér for at kommentere.