Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

sammenvoksninger,arvæv og graviditet???

Redigeret 12 december, 2010, 17:07 i Endometriose
jeg ville høre om der er nogen der har erfaringer om hvordan arvæv og sammenvoksninger reagere på en graviditet?
vi er i syv sind, vi vil gerne have et barn mere, men jeg har brugt de sidste 6 år på at overveje for og i mod. lægerne kan ingen svar give.
men måske der er nogen der har prøvet det samme som os.

på forhånd tak
jeanette

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej,

    Du skriver ikke rigtig om det er efter en operation. Er det efter kejsersnit?

    Johanne
  • Indstillinger
    mine daglige smerter startede efter et akut kejsersnit. og jeg er siden blevet opereret 3 gange for endo, hvor de har løsnet en mængde sammenvoksninger og arvæv.
    jeg er nu pensioneret og har kroniske smerter.
    jeg har spurgt forskellige læger om graviditet og arvæv og sammenvoksninger men ingen har kunnet svare.

    jeanette
  • Indstillinger
    Hej jeg har også fået akut kejsersnit . og med fødsel af barn nr.2 var moderkagen groet fast i arvævet fra kejsersnit . derved mister jeg 1500 ml blod. og fik transfution. jeg er blevet stereliseret nu da de har skrabt så meget væk i min livmoder den vil springe. og jeg og et evt barn ville dø hvis jeg blev gravid igen. det er jeres beslut ning. hvis du sætter dit liv på spil ved at føde et barn mere. er det ikke det værd. er der ikke andre muligheder for at få et barn. men held og lykke med valget
  • Indstillinger
    Under sygdomme i netdoktor kan du læse noget om endotriose sammenvoksning og livmoderslimhinder der flytter sig i kroppen. der står at graviditet kan lindre smerten. og at smerten går over ved overgangsalderen hej
Log in eller Registrér for at kommentere.