Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

godt forvirret over ham

Redigeret 11 december, 2010, 18:40 i Samliv
Hey.
Jeg har noget kørende med en fyr, han er en del år ynger end mig (7år), han siger selv det ikke er noget hendring..
men vi har set en del til hinannen, og haft hygget os, men har på det sidste synes jeg han er blevet så kold, og når vi skriver sms sammen er han tit meget kort for hovedet, og virker godt kold, har spurgt ham om der er noget galt, men det svarer han nej til, men jeg bliver godt forvirret over ham, for det ene øjeblik er han hel vild med mig, eller det giver han udtryg for, og det næste ja så kan han dårlig snakke med mig..
Vi har først lige haft sex her for nogle dage tilbage, og her efterfølgende er han så blevet meget kold overfor mig, og kan dårlig svare når jeg ringer eller skriver, og han ved ikk hvornår han har tid til at ses..
det virker altsammen meget mærkeligt på mig, da jeg er blevet godt glad for ham, og har jo mest lyst at tingene bare var godt, og han ikke var sådan der, mine veninder siger at det er fordi han er genert, og at sådan er mænd bare nogle gange...
Men nu ved jeg bare ikke hva jeg ska stille op med ham, håber der er nogle der har nogle gode råd, eller kan hjælpe mig..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Han er syv år yngre end dig, men hvad vil det sige? Er du 22 og han 15 eller er du 30 og han 23 eller?

    Det har faktisk en betydning for, hvilke forslag der kan være til dit problem.
  • Indstillinger
    Hej

    Du registrerer, at noget er forandret imellem Jer og at han virker kold og humørsvingende men han benægter, at noget er galt. Så må du jo finde ud af, om du vil tro på hans ord eller dine egne fornemmelser.

    Jeg hader det der med, at man mærker, at der er noget galt og der så bliver svaret, at 'der er da ikke noget galt' og man ved, at det ikke er sandt. Man må have klare og ærlige meldinger og kunne kommunikere åbent. Min erfaring er, at man ikke får noget som helst ud af at bore i det og prøve at få et svar. Man får, hvad den anden vil give og hvis ikke man bryder sig om det, så må man nok sige, at den person ikke var den rigtige for én.

    Den med at han bare er genert, køber jeg ikke. Han er, som han er og hvis du føler, at han har trukket sig væk fra dig, efter I har haft sex, så er der nok ikke meget at bygge et forhold på. Sex burde (i mine øjne) være med til at opbygge større nærhed, fortrolighed og samhørighed og ikke mindre.


    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    ham kan du lige så godt glemme for han er ikke til seriøs forhold. han vil bar have sex med dig og efter det (ikke for at fornærme dig men sån er nogle mænd) er du måske ikke god nok i seng for ham siden han har forandret sig efter i havde sex.når han ikke gider snakke eller svare dig så sender han dig klare signaler om at han ikke vil have noget med dig at gøre, en hentydning som du ikke har forstået. spil ikke din tid på ham han er ikke værd at samle på find en der fortjener dig og ikke kun tænke på sex men fordi han er glad for dig.
Log in eller Registrér for at kommentere.