Journaliststuderende søger person der har haft anoreksi
Hej
Jeg hedder Thomas, og er studerende ved Danmarks Journalisthøjskole. Jeg er ved at skrive en eksamensopgave om pro-ana sider, og leder i den forbindelse efter en der har haft anoreksi, og evt. har brugt disse sider.
Jeg havde en kilde, men hun er netop sprunget fra, så jeg er lidt under tidspres. Håber meget der er en, der har lyst til at være med i et interview.
Mvh.
Thomas
E-mail: tbpoulsen@mail.djh.dk
Jeg hedder Thomas, og er studerende ved Danmarks Journalisthøjskole. Jeg er ved at skrive en eksamensopgave om pro-ana sider, og leder i den forbindelse efter en der har haft anoreksi, og evt. har brugt disse sider.
Jeg havde en kilde, men hun er netop sprunget fra, så jeg er lidt under tidspres. Håber meget der er en, der har lyst til at være med i et interview.
Mvh.
Thomas
E-mail: tbpoulsen@mail.djh.dk
Kommentarer
Jeg skal også vide lidt om anoreksi, så måske du ikke kunne kopire teksten, og sende den til mig, hvis nogle skrev? Altså jeg søger også et interview.
- Tak på forhånd.
Jeg er en pige på næsten 17 år, der bruger pro-ana sider dagligt.
Jeg ville rigtig gerne have hjulpet dig, ellers..
E.
Jeg er også lidt ked af, at jeg først fandt dette nu. Ellers kunne jeg egentlig godt fortælle lidt.
Skal oprettes i "Spørg Netdoktors Brugere" hvis du søger folk til interview/case.
Bedste hilsner.