Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skrumpe-pik efter sport

Redigeret 10 december, 2010, 17:21 i Mandlige sexproblemer
Hej folk.

Jeg har et lidt pinligt problem.

Efter jeg har været til sport eller styrketræning, hvor jeg har svedet godt igennem, skrumper min pik fuldstændigt sindsygt.

Når jeg hiver lidt i den blir den lang igen, men godt nok tynd.

Det er megapinligt, når man står under bruseren. Har faktisk en rimelig størrelse normalt, men efter den er skrumpet ligner den en lille børnestørrelse.

Nogen råd til hvad man kan gøre? Er der andre der også oplever det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har læst at en anden har skrevet nogenlunde det samme et andet sted, så det er der åbenbart ikke noget specielt underligt i.

    Jeg spekulerer på, hvor meget mænd i grunden står og glor på hinandens kønsdele i badet? Er det noget, man gør meget i? Eller er du så fokuseret på dit eget "problem" at du slet ikke ser de andres? For jeg tror, det er mere almindeligt, end du tror, at den netop skrumper ind efter hård fysisk anstrengelse.

    Altså - med mindre du er homoseksuel, så har du vel ikke set, hvordan de andres ser ud, når de er i "humør", vel? Og der lader du til at være godt nok tilfreds, så jeg synes da, du skal tage lige netop det "problem" ganske roligt.

    Du skriver, at det er "megapinligt". Er det noget, man står og råber op om i badet? Bliver du drillet eller hvad? Ja, undskyld, men hvorfor er det pinligt? Jeg kan forstå den kan det, den skal kunne, så hvorfor er det pinligt, at nogle gutter, du vel ikke skal dyrke sex med, ser at den er lille, når den ikke er i brug? Det er da virkelig en af de "smarte" indretninger, en mandekrop har.

    Hvis det endelig er noget, der bliver talt om, vil jeg da foreslå, at du selv tager det op, og siger, at hold da op, hvor den skrumper - og så spørge de andre, hvor meget de synes, deres skrumper. Så er det lige pludseligt ikke pinligt længere, men noget I måske kan få en god snak om - og givet afsluttet med beretninger om, hvad den kan, når den skal.
  • Indstillinger
    Jeg gi'r lotte ret.

    Det eneste jeg vil tilføje er en tese til HVORFOR den er mindre lige efter sport end når du er afslappet.

    Ved sport raser blodet rundt, det går til musklerne, og ved sportsudøvelse er det ikke ligefrem din penis der er i spil :)
    Da penis vokser (bliver stiv) på grund af blodTILSTRØMNING, drager jeg min lille ubekræftede idé om, at penis mindskes efter sport fordi kroppens blodmængde i høj grad er nødvendig andetsteds.

    Lyder det helt forkert??? Som sagt er det bare en idé...

    Jeg har oplevet penisser der skrumper til mindre end "normalstørrelsen" i slap tilstand efter sex...
    Og de skrumper når det er koldt...
    Jeg tror bare, at du må acceptere, at din penis varierer i størrelse i forskellige situationer.

    Syntes det er et godt forslag du får om at tage det op med vennerne. Tabuer skal tales ihjel. Du kan jo, når I sidder og stemningen er høj slynge ud: "Hey, hallo; skrumper jeres pik også lige efter I har været til træning???" Mon ikke der er nogen der vil sige "JA!!! Det er herreunderligt, ik'!?"...?
    Eller kan du gå ind på debatten på Iform og stille spørge om andre mænd oplever det samme. Det er et sportsforum, så der vil du nok få svar fra flere.

    Vh

    P.S.
    Lotte -- >
    Jeg er helt igennem heteroseksuel kvinde, og jeg kigger altså også på de andre kvinder i omklædningsrummet/badet i fitnesscentret. Det er vist bare en fascination af menneskekroppen der drager blikket mod andres... Eller måske bare det at det er rart at se, at stort set alle andre også har appelsinhud...
  • Indstillinger
    Ja, jeg er også 100% heteroseksuel, og jo selvfølgelig kigger jeg også på andre kvinder, men jeg GLOR ikke, og det var bevidst, jeg brugte det ord. Naturligvis registrer vi andre - også i badet. Vi bemærker, de store/små bryster, hængemaven, dellerne og andre "skavanker"; glæder os måske i det skjulte over, at andre i lighed med en selv, heller ikke er perfekte, men jeg nægter at tro på, at vi bruger lige så meget energi på sådanne ting, som den pågældende person, man lige registrerer gør, og det var egentlig det, jeg ville pointere.

    Vi er så optaget af vores egne små skavanker, at vi slet ikke ser, at andre også har skavanker, og at disse andre derfor heller ikke overhovedet bemærker vores.

    Ham, der kan stå i badet med en stor flot tissemand, ja, han tænker slet ikke på det, for hans næse er skæv eller ørerne står lidt ud, og derfor tror han at det er det, alle andre nedstirrer, og sådan kan vi køre i ring, for vi tror selv at vores eget lille problem, er det værste, der overhovedet findes.
  • Indstillinger
    tja, var vi på facebook ville jeg tykke "LIKE" :D
  • Indstillinger
    min kærste fortæller tit at de mænd han er i bad med på sit arbejde driller hinanden med alt mulig mens de er under bruseren. også hvad de gør med deres kærster og koner. og sex med dem.
Log in eller Registrér for at kommentere.