Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

? >.<

Redigeret 20 december, 2010, 11:43 i Mænds sygdomme
Hej Debat =D

jeg har skrevet for et stk. tid siden, men man bliver jo ældre (15 om 1 måned (juhuu!!!)) :) Mit problem er lidt/meget at jeg har en krummerrik, nok omkring de 59 grader far midten af min penis. jeg har også et problem med min streng ting som jeg ikke rigtig ved hvordan jeg kan forklare O.o .. (?!) og så frygter jeg også at jeg har forhudsforsnævelse (<- kan ikke stave til det) når min penis er stiv, kan jeg godt få forhuden over ''glansen'', men jeg har utroligt svært ved og få den tilbage. nu har jeg læst lidt her inde på debatten, og lotte123 (hænger dig ikke op på noget :D) skrev at din mands forhud blev lidt større/slap eller hvad man vil kalde det. det vil sige at hvis jeg nu gik til lægen, blev opereret for ''skæv penis''(?) så ville mine problemer med min forhud muligvis gå nogle lunde væk?

jeg vil undskylde min retarded stavning :)
/En dreng :P

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej er du udvokset som 15 år måske vokser dit forhud stadig og penis. Hvis du føler det er meget stram . kan du få det oppereret men jeg ved ikke om du skal være udvokset. men synes du kunne spørge hos lægen . også hvis den krummer meget . det kan blive et problem for dig med kvinder eller hvis du er i bad med mænd de driller hinanden. er du bange for at gå til lægen . du kan prøve at ringe til dit lægehus kl 8 til kl9 om morgen så kan du høre om du skal komme derhen. held og lykke
  • Indstillinger
    Lige præcis: Muligvis.

    Du har tydeligvis gået og tygget på det med lægebesøget siden sidst du skrev.

    Og du bliver nødt til at komme til lægen, for det er kun lægen der kan vurdere, hvad der skal gøres for at gøre alting bedst for lige præcis DIG, og så er det jo kun lægen der kan sørge for at du bliver opereret.

    Hvad med bare at komme afsted???

    Du kan bede din far, mor, storebror, storesøster eller en anden om at ringe og få en tid hvis det er svært for dig at ringe. Det vil nok også være en god idé at du tager en med derop.
  • Indstillinger
    Hej tobi,

    Du har stillet mig et spørgsmål, så det vil jeg forsøge at besvare. Min mand blev opereret for en krummerik, og når man bliver det, så ryger der altså en cm eller to på den konto - sådan er det. Men - det betød så at den forhud, der jo altså passede til en penis, der var lidt større, nu blev for stor. Derfor skal han nu have det ordnet også. Han vil i øvrigt nu få en total omskæring, hvilket bliver her i januar.

    Men - han har aldrig haft forhudsforsnævring, så det har heller ikke været hans problem.

    Som de øvrige vil jeg foreslå dig at kontakte din læge og få lige præcis din situation ordentligt undersøgt - det er nemlig slet ikke sikkert, at du behøver en krummerikoperation, for hvis du ellers uden problemer vil kunne gennemføre et samleje, så er der jo ingen grund til det.

    Husk lige, at der er ingen penis'er, der er totalt lige, og en sådan skævhed kan endda vise sig at være en fordel, da du på den måde vil kunne stimulere pigen på andre måder, end hvis den var mere lige.

    Men - din forhudsforsnævring er du givet nødt til at få gjort noget ved, så derfor; få en tid hos lægen og få lige præcis din situation ordenligt belyst.

    Det er hverken flovt eller pinligt - tvæt i mod det vil vise en ung mand med mod, at du gør noget ved dine problemer nu.
  • Indstillinger
    tak for svar :) da jeg ikke tror ( er lidt meget sikker (lol)) at de 1-2cm gør noget, så har jeg ikke noget imod det :) (omkring de 15cm atm.)

    og det der med at folk driller når jeg er i bad,, jaa.. de gør de så ikke, for efter en hård gang idræt, får jeg ikke stiv penis :D skete en gang i 1. klasse, men der havde stort set alle drengene stiv penis (spørg mig ikke hvorfor XD ) :) men, nu må vi jo se.. der har ikke været de HELT STORE problemer endnu.. har også prøvet og havet et kondom på, (<- på den ''rigtige'' måde :)) dog, igen, skal min forhud tilbage i stiv tilstand kan det godt være et problem, men kan jo være der lige pludselig sker noget :) man er jo ikke færdig med og udvikle/vokse ''dernede'' :) dog, håber ikke jeg bliver højere :) er nok omkring de 185cm høj.. :)

    men jeg takker igen for de gode svar :)
  • Indstillinger
    Håber ikke du er ked af ikke at få stiv penis efter en hård gang idræt, uanset om det har noget med krummerik at gøre eller ej. At en krummerik kan rettes ved at gøre penis lidt kortere, er da fremragende. Jeg kan godt forstå, at den forlængede forhud er til gene, så man gerne vil have den lidt kortere, som lotte123 skriver. Men at man så vælger total omskæring, forstår jeg ikke rigtig. Der er da mange gode formål med bare at have lidt forhud, ikke mindst hvad det seksuelle angår. Hvis jeg var i den situation at skulle have gjort forhuden lidt kortere, ville jeg helt sikkert bede om at beholde en del til at dække bare noget af glansen.
Log in eller Registrér for at kommentere.