Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad er dette?

Ja, som overskriften siger, så søgre jeg et svar på hvad dette er.
Jeg har dem hist og pist på kroppen. Den der er på billedet sidder i min armhule, og er vokset en del på det sidste. Og så er den blevet meget øm, når man lige får klemt den med armen.
Den sidder kun fast i en lille "tråd" hud, og er nu ca. 4 mm i diameter.

http://peecee.dk/upload/view/278706

Hvad er det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du er inde på et et debatforum, altså ikke lægebrevkassen.

    Men - jeg vil foreslå dig at søge læge - og det skal du gøre nu. Det der ser ikke sundt ud.
  • Indstillinger
    Ja, jeg ved godt at det er et debatforum.
    Men det kunne jo godt være, at der lige sad en derude, som viste hvad det var. ;-)
  • Indstillinger
    Ok, jeg var stærkt i tvivl, men hvad skal du bruge andres erfaringer til? En kan fortælle dig, at han/hun havde noget, der lignede og at det var godartet en anden kan fortælle, at det var ondartet.

    Noget sådant kan simpelt hen ikke diskuteres i et debatforum for lægfolk - der skal kompetente fagfolk ind, der kan vurdere lige præcis dit tilfælde.
  • Indstillinger
    Det lyder som om, at du ikke ved, at det kan være farligt.
    Det kan det.

    Når modersmærker, skønhedspletter og huden i det hele taget ændrer udseende er det ekstremt vigtigt at en læge ser på det.
    Hudkræft rammer i alle aldre.

    Uanset hvad må det da være irriterende med sådan nogle knopper der sidder og flagrer og kommer i klemme, og de kan supernemt fjernes af lægen eller en hudlæge.

    Så... Afsted til lægen med fluks.
Log in eller Registrér for at kommentere.