Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Potens problemer

Redigeret 7 december, 2010, 16:17 i Åben debat for mænd
Hej alle
Jeg har mødt den sødeste pige, og kan virkelig godt lide hende, men holder hende lidt på afstand, fordi jeg har nogle problemer med at holde blodet ude i penis, ved onani, og det bliver jo nok bare være sammen med pigen.
Er der nogen som har nogle råd til hvad man kan gøre ved det? Blodet kommer ud i den, men forsvinder lige så hurtig, så er lidt skræmt over at skal være intim igen.

Kommentarer

  • Du har mødt den sødeste pige, hvilket må give dig den aller bedste anledning til at gøre noget ved dit problem.

    Du skal fortælle hende, at du har det her problem, og du skal få en tid hos din læge. Din kæreste skal have at vide, at du gør noget aktivt for at få gjort noget ved det her, og hvis hun er så sød, som du fortæller, så vil hun også hjælpe og støtte dig.

    Muligvis det vil være fornuftigt, hvis du først bestiller tiden hos din læge, så du konkret kan fortælle pigen, at du altså er i gang.

    I øvrigt kan jeg forstå, at du ikke er 100% sikker på, at potensproblemet opstår, når du er sammen med en pige, så hvis du i forvejen har fortalt hende det, så vil der være mere forståelse, hvis den falder sammen, men så kan du jo heldigvis tilfredsstille hende på anden vis.

    Dog - er det faktisk meget almindeligt at den ikke lige kan klare det første gang. Jeg har i hvert fald oplevet det flere gange, at første gang var lidt "mislykket", men så gik det meget bedre anden gang.

    Men - gå til din læge - der er mere at gøre ved noget sådant, end du tror, og det er også meget mere almindeligt, end du givet tror, så din læge vil ikke finde det mærkeligt, hvis du kommer med det problem.

    Held og lykke.
  • Hej du må blive tjekket ved din læge at du ikke har en anden sygdom der skyldes du har potens. . hvis der er noget du er bange for kan kroppen reagere med protens. det må du finde frem til og arbejde med.
Log in eller Registrér for at kommentere.