Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

menstruation, mavesmerter hele måneden og unormal afføring

Redigeret 11 december, 2011, 11:06 i PMS og menstruation
Jeg oplever jævnligt at min afføring er meget mørk og tynd, selvom jeg generelt spiser meget sundt med en masse grøntsager. Især er det omkring min menstruationsperiode at jeg får enorme smerter i underlivet samt diarre lignende afføring. Det sker dog også jævnt udenfor menstruationsperioder at jeg har det. Jeg har til tider direkte smerter i maven. Jeg har været ved læge med det en gang, men han mente ikke der var noget i vejen med mig. Jeg synes bare ikke det skal kunne passe at min afføring er så tynd og direkte sort så mange gange, og at jeg skal have så ondt i underlivet når jeg har menstruation. Derudover får jeg altid tynd mave når jeg har menstruation, det føles som om at der ikke er plads nok i mit underliv.

Er der nogen der kender til at have det på den her måde, evt ved hvad der er i vejen med mig?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej da jeg var ung havde jeg kraftige menstruationssmerter så jeg ikke kunne gå de første 2 dage. men jeg synes du skal få taget en prøve af dit afføring. spiser du meget kryderet mad . det kan give kraftige mavesmerter. og tynd mave. men gå til lægen igen og sig du vil have det undersøgt . så må de gøre noget. held og lykke
  • Indstillinger
    altså jeg har det måske lidt på samme måde borset fra det med din afføring , men jeg har meget ond i under livet og jeg har kun haft mens en gang end til vider men jeg tror bare at det er urælmæsig . men jeg kan ikke helt forstå dig kunne du sige noget mere om din smerter i under livet ?

    hilsen anidam
Log in eller Registrér for at kommentere.