Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg får orgasme alt for nemt. Besværliggør samleje.

Redigeret 26 januar, 2011, 13:59 i Kvindelige sexproblemer
Jeg elsker og holder af sex. Men når jeg har sex får jeg meget hurtigt orgasme(luksusproblem ville mange sige, og jeg er skam også glad for det) problemet er bare, at jeg får orgasme MEGET hurtigt - og selvom jeg jo sagtens kan fortsætte samlejet(kan jo komme flere gange, hvilket både min kæreste og jeg er glade for) så når jeg alligevel et punkt hvor jeg ikke KAN mere. Når et punkt hvor min krop siger STOP. og det tidspunkt når jeg desværre ofte FØR min kæreste når at få en orgasme. Det gør mig meget ked af det - for jeg vil jo hjertens gerne skænke ham samme nydelse som jeg opnår. Spørgsmålet er nok mere præcist: hvad kan jeg gøre for at komme langsommere? evt. komme mindre? Så ham og jeg kan følges lidt mere - så samlejet bliver et fælles foretagende og ikke bare mig som har orgasme hele tiden?

Kommentarer

  • Indstillinger
    ja det er noget du ikke selv styrer. hvornår du får orgasme. det er dejligt du kan komme flere gange. det lyder helt normalt i mine øre. som du har det . hvis du ikke er træt eller det gør ondt. kan du slappe af og nyde det. til din kærste har fået udløsning. ellers hjælp ham med at få mere lyst. eller prøv andre stillinger. måske du får mere orgasme der samtidig. men sådan er det ikke for alle at de kommer samtidig. nyd de orgasme du får . de tænder også din kærste. held og lykke
  • Indstillinger
    Jeg kan se at vores problem er som nat og dag.Da jeg har det modsatte problem,så kan jeg råde dig her:"Lad være med at give dig hen".Kan du så ikke fortælle mig til gengæld,hvordan jeg opnår orgasme?Gensidige råd er dyrebare.Venligst Anisco1.
  • Indstillinger
    Hej Har du og din kærste haft et godt intimt forspil og tændt hinanden med berøring på de steder på kroppen der får dig til at tænde. fortæl ham feks han skal røre mere ved dig imens i har samleje der hvor det er dejligt for dig . prøv nogle nye stillinger det er kun fantasien der sætter grænser. så må du ikke ligge og tænke på hvorfor kommer du ikke . så spænder du i kroppen . lær at nyde samleje selvom du ikke selv får orgasme denne gang. måske får du flere orgasme når du er 7 til 9 dage efter din menstruation og nogle er mere lysten sidst på måneden . og så skal man også tænke på man ikke er for træt til at have sex , skriv igen hvis ingen af delene hjælper . held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.