Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

min kammerat er jaloux hvad gør jeg!

Redigeret 6 december, 2010, 18:41 i Samliv
håber at få nogle gode råd her !!
min bedste kammerat kan ikk tåle at se mig med andre fyre og har sagt til mig han er meget jaloux men vi har noget sammen men det er ikke noget sådan helt seriøst da jeg ikk vil blive alt for glad for ham end hvad jeg er i forvejen han ved godt hvor meget jeg holder af ham men vil gerne noget mere seriøst men vil han ikk kan ikke få tingene til at hænge sammen med de ting han siger til mig hvordan kan man være så jaloux når han alligevel ikke vil være min. han så mig i byen i fredags med mine kammerater og hans kammerat kom hen til mig og sage er du klar over hvor ondt det gør på ham at se du sidder med en fyr så gik jeg hen for at snakke med ham men har han ville ikk sige noget ikk andet end jeg skal lad ham være og at han følte jeg brugte ham! men
jeg kan ikk holde mig får ham, holder for meget af ham vil droppe alt jeg har for at snakke med ham:( og sidst jeg snakkede med ham var han bare kold og sage lad mig være :( ved ikk om jeg bare sq gi ham lidt luft i en to ugers tid og se hvad der sker, for er bange for jeg gør det værre ved at skrive til ham :/

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej ja han er svær at blive klog på. men han må føle noget for dig. ellers ville han ikke blive jalue. det kan også være du kun er hans bedste ven, så kan man også blive jalue. Jeg tror det er dig der skal vælge hvad du har lyst til . hvis du er forelsket i en anden fyr . må han være din ven eller i må gå hver sin vej. hvis han bliver ved at være jalue på jer. hvis det er ham du vælger siger han du ikke kan have andre mandelige venner. så du skal vælge hvad du kan leve bedst med. held og lykke
  • Indstillinger
    mødte ham for første gang for 5 mdr siden i byen siden første gang har vi haft noget eller ja vi er b venner han mener ikk vi skal komme sammen selvom jeg har sagt jeg mere end gerne vil han udtrykker sig os meget tit med alle signe følser og alt det der har aldrig mødt en fyr som ham kan ikk blive klog på den dreng han mener det ikk vil holde og vi ikk passer sammen,
    men ham han så mig med er bare min bedste kammerat der er slet ikk noget i det over hovedet :(
  • Indstillinger
    Hvis han siger i ikke passer sammen. må du prøve at være ligeglad med han er jalue på du er sammen med dine beste venner, så må du fortælle ham du snakker også med andre mennesker og det skal han ikke bestemme. hvis han vil det. må du nok vælge om han stadig skal være din ven . nogle mensker vil noget andet med os. end vi kan være med til . dem må man nogen gange lade drage bort. hvor meget man er kommet til at holde af dem. tænk på du skal føle dig fri . til at være sammen med dem du kan lide. held og lykke
  • Indstillinger
    ja ellers er han bange for at du vil glemme ham når du får følelser for en anden fyr, han bange for at du ikke bliver hans bedste ven mere og jaloux på at du finder en kæreste og han gør ikke så længe han ved at du ikke har nogen bliver han glad.men han skal ikke bestemme over dit liv hvis han ikke vil være din kæreste, det er enten eller. tag det op med ham og fortæl ham hvad du føler og hvad du vil så han er klar over det.
    jeg har det samme problem som dig med min bedste ven på et tidspunkt mens vi var venner blev han forelsket i mig og jeg blev ikke jeg kunne ikke se ham som min kæreste og han var klar over det at vi aldrig kommer til at være sammen men alligevel bliver han jaloux på mig hvis jeg snakker om andre fyre som jeg møder for selvom om jeg kun var hans ven troede han at jeg var hans og ingen skulle date mig. En dag fortalte jeg ham at jeg har mødt en fyr som jeg er glad for så gik det galt han blev total jaloux og begyndte sige ting om ham at han kun vil ha sex med dig úden han kendte ham o.s.v kun for at han skal forvirre mig så jeg mister interessen for ham. men så skændtes jeg med ham og sagde at vi to ikke har noget sammen at vi kun er venner og skal derfor ikke bestemme over mit liv hvem jeg skal være sammen med og sagde hvis det skal gå sådan her så vil jeg ikke være din ven hvis du skal være min ven skal du også respektere mit privatliv. jeg blev sur og tog hjem og efter 2 dage kunne han ikke holde det ud og undskyldte at han var forkert på den og nu idag er vi stadig venner og respektere mit privatliv
Log in eller Registrér for at kommentere.