Min sexlyst er for stor :-(
Jeg har siden min sex debut haft meget stor sexlyst.
Dette er et problem fordi min kones behov er meget lille i forhold til mit. Og et ægteskab på over 12 år skulle nødigt gå i vasken, men jag finder det mere og mere svært at leve med fra år til år.
Kan jeg gøre noget for at få mindre lyst? Evt. ved terapi eller med medicin?
Dette er et problem fordi min kones behov er meget lille i forhold til mit. Og et ægteskab på over 12 år skulle nødigt gå i vasken, men jag finder det mere og mere svært at leve med fra år til år.
Kan jeg gøre noget for at få mindre lyst? Evt. ved terapi eller med medicin?
Kommentarer
Hvis man ikke har lært at give udtryk for sine følelser og behov verbalt, er det meget naturligt, at de så må ud på en anden måde. Så kan de komme ud igennem handling i stedet for gennem ord. Da mange mennesker (måske især mænd) ikke så gerne taler om følelser, tror jeg, at det er meget almindeligt.
Hvis dette er tilfældet for dig, så kan terapi givetvis hjælpe.
Hilsen Helene
i skal måske lære et nyt mønster ---at dyrke jeres sex på ---
og hvis du finder en anden kone --er det ikke sikkert at i matcher bedre ---
har du talt med din læge om dit problem ---
kan sagtens forstå du ikke ønsker at dit ægteskab skal ødelægges pga det..
Er selv netop kommet ud af at forhold på 5 år hvor vi havde meget forskellige lysten uden tvivl..
det der med at mænd siger at kvinder tit har hovedpine osv .. det holder ik.. mænd gør det godt nok også tit.. om det var for at slippe for at være seksuelt sammen med mig ved jeg ikke...
Min pointe er, at jeg var sikker på han var mig utro og havde andre på sidelinien, da han aldrig gad sex når jeg gad og jeg til sidst måtte tigge om sex bare for at få noget en gang om måneden.. eller hive en kvinde mere med hjem før han fandt sexoplevelsen interessant..
det hele endte så med jeg skred fra ham da han er den eneste fyr i mit liv der ikke har udvist en form for lyst til nærhed og intimitet med mig efter de første 2 år var gået... tænk - det føltes næsten som de skrækhistorier folk kommer med ang om at være gift at ens sexliv dør... det vil jeg simpelthen ik tro på skal være en sandhed..
jeg prøver blot at sige, i sagtens kan finde løsning på det her.. evt tag en seriøs snak med din kone, fortæl hende om din lyst og forhør dig og hvordan hun ville ha det med hvis du måske gjorde det selv nogle dage og andre dage måske endda gjorde det foran hende eller lign.. det er der altså mange kvinder som tænder på.. altså uden de behøver være med.. men for manden føles det ikke som om han er alene om det hvis hans Kone/kæreste eller lign er med i rummet og nyder det sammen med dig