Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kræft synes at være menneskeskabt

Redigeret 2 februar, 2011, 16:00 i Åben debat om kræft
Kræft synes at være menneskeskabt.

Der kan læses mere her.
http://articles.mercola.com/sites/artic ... sease.aspx

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det forbavser mig ikke. Der skrives jo også, at unge mennesker i dag er mere syge end ældre.
    Vores grøntsager var alle økologiske før i tiden. Vores mad bliver ringere og ringere. Alting er blevet mere stressende.
    Jeg tror, vi bliver forgiftede af alt det møg og skidt, vi får i dag. Alt er jo forurenet. Men ingen kan stoppe den karrusel. Mennesket skaber deres egen undergang.
  • Indstillinger
    Det var lige mine ord :-) Det forbavser heller ikke mig.

    Jeg har i mange år haft den anskuelse, at ubalancer i livet, før eller siden nødvendigvis må give udslag i kroppen. Voldsomme ubalancer i (føleles)livet sig udslag i voldsomme fysiske sygdomme. Krop og sind hænger sammen.
    Desværre er samfundsudviklingen med til at skabe grundlaget for rigtigt mange ubalancer. Jeg er enig med Persille i, at mennesket skaber sin egen undergang. Vi betaler en høj pris for at opretholde et velfærdssamfund, der ikke er følelsesmæssigt sundt.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Hej

    Egentlig er det jo bare logisk.

    Jeg har altid haft det underligt med, at indførelsen af køleskabe - hvilket er en udmærket teknologi – får folk til at spise mere og mere gammel mad. Netop fordi maden kan holde sig i køleskabet i evigheder, så bliver der spist massevis af gammel mad, og meget af det er fyldt med tilsætningsstoffer, så det kan holde sig endnu længere! Sådan noget mad må have mistet meget af sin næringsværdi, og mange af de mikroskopiske stoffer, der er vigtige for bevarelsen af helbredet er gået tabt. Sådan går det til, at en fantastisk opfindelse som køleskabet kan føre til, at folk gennemsnitligt spiser dårligere mad, fordi de sjældent for frisk mad.

    Og fordi det er muligt at transportere mad fra den ene side af kloden til den anden, så spiser folk også den slags mad. Ikke at jeg vil være bagstræberisk: jeg kan da også godt lide bananer og appelsiner, men jeg køber altså ikke en lammekølle fra New Zealand eller jordbær fra Israel.

    Og sådan er der så meget.

    Når jeg ser på Dr. Mercolas 6 typer af formodede årsager til cancer i Brugernavns link, så er min første tanke, at det er meget svært for den enkelte at træffe sunde valg. Når medicin og almindelige forebyggende røntgenundersøgelser kan være med til at give kræft, så er det altså ikke nemt.

    Jeg har lige været til den almindelige røntgenundersøgelse for brystkræft – den som de kalder mammografi. Mon den kaldes sådan for at folk ikke skal tænke på røntgenstrålers skadelige virkning?

    Hvis en del af kræftsygdommene kommer, fordi folk på grund af sundhedsmyndighedernes advarsler mod solen ikke får tilstrækkeligt med sol, så er det altså ikke nemt at være menneske!

    Og den trådløse teknologi – den har jeg det altså ikke helt godt med. Jeg bruger kun mobiltelefon til at sms’e med. Hvorfor skal vi overhovedet forstyrres af telefoner hele tiden og overalt? Jeg kan da godt se, at det er praktisk, men igen: Det, at det KAN lade sig gøre at kommunikere hele tiden, betyder jo ikke at det er en god ide at lade sig stresse af al den kommunikation hele tiden. Forhåbentlig finder dette et naturligt leje, efterhånden som teknikken mister sin nyhedsværdi.

    Det eneste vi kan gøre, er at forsøge at træffe naturlige valg – og ikke lade os stresse af de mange umulige valgsituationer ;o)

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Hej allesammen!

    tak for jeres gode indlæg. Jeg blir så varm og glad om hjertet når jeg læser så mange kloge eftertænksomme, dybt følte ord fra så mange forskellige mennesker... Så ER der masser af håb og vi ER på rette vej !
    Se spændende hjemmeside på dansk om naturlig kræftforståelse og helbredelse: www.frihedensmedicin.dk
    I følge den SKAL der være en uløst prykisk/biologisk konflikt for at kræft overhovedet kan opstå. Der opereres mao. ikke med kræftfremkaldende stoffer. Og kræft er ikke en sygdom - eller rettere: det vi normalt kalder sygdom er simpelthen meningsfulde biologiske specialprogrammer der tjener vores OVERLEVELSE. Forfriskende anderledes og tankevækkende!!!
Log in eller Registrér for at kommentere.