Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Et sexproblem

Redigeret 1 december, 2010, 18:46 i Åben debat om sex
Hej derude
Jeg skriver her i håb om, at der er en der kan give et godt råd eller i bedste fald et lille svar på mit spørgsmål.
Jeg har en vidunderlige dejlige kæreste, og vi er begge meget glade for at have sex, hvilket jo er fantastisk. Desværre, så er det gået ned ad bakke på det sidste, hun er nemlig begyndt at få ondt i sit underliv efter at vi har haft samleje. Som regel "kryber" det sig ind på hende, som hun siger, og ender med at gøre rigtig ondt til sidst. Det er super træls og jeg har det ikke så godt med, at hun skal have det på denne måde. Vi har snakket om det og er enige om, at det på ingen måde kan være fordi hun ikke er våd nok, hvis der skulle komme sådan en teori.
Jeg har selv en formodning om, at det hele begyndte med, da hun fik blærebetændelse for nogle måneder siden. Det var nemlig sådan ret pludselig, at det begyndte at gøre ondt. Hun blev dog behandlet for betændelsen, samtidig med at hun fik en underlivsundersøgelse (kan ikke huske hvad det hedder!) og blev tjekket for klamydia/sexsygdom - hvilket jeg også selv er blevet, så der er heller ikke problemer der.

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er nogen, der har et forslag til, hvad vi mon kan gøre. Måske kan det klares blot vi venter længe nok, men nu har det stået på i et godt stykke tid, så vores bekymring om at der er noget galt er der jo.

En lille note: Det er mindre smerteligt at gøre det i badet??

Håber der er nogen der har lyst til at svare.

Med venlig hilsen mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Et råd herfra: få hende til lægen, så hun kan blive rigtig grundigt undersøgt.. det er ikke sikkert det er noget slemt, men det kan altså godt være et eller andet.. jeg har ikke forstand på hvad det kan være, men jeg ved at det ikke er normalt eller meningen at man skal have ondt i underlivet efter sex.. allerede dér burde i tænke lidt længere og så søge den læge!
  • Indstillinger
    At det gør mindre ondt i badet, må enten betyde, at I skal bruge glidecreme i sengen eller betyde, at I skal bolle i stillinger der ligner dem I bruger i badet - eller begge dele.

    Men I det hele taget bør I lade være med at bolle videre når det gør ondt! I må finde andre måder at lege på. Fx. analsex...

    Og jeg er helt enig i ovenstående: Hun skal til lægen og kigges på.
Log in eller Registrér for at kommentere.