Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan jeg være gravid???

Redigeret 20 december, 2010, 04:04 i Snart gravid
Jeg har haft regelmæssig menstruation de sidste 5 år, plus minus 1-2 dage indtil sidste uge! Jeg er nu gået 6 dage over tiden, har halsbrand, mens lignende "smerter", svimmel og har ømme bryster. MEN! Jeg har taget 3 graviditetstest med 2 dages mellemrum, og alle er bragende negative. Kan jeg stadig være gravid trods negativ g-test??
Det skal lige siges at vi har prøvet i 14 mdr med at blive gravide

Kommentarer

  • Indstillinger
    det kræver nok en mere grundig undersøgelse hos lægen ---for der er kommet lidt kluder i dit system --ellers må du vente og se hvad tiden bringer ---du vil jo gerne være gravid ---som jeg forstår det ---det er værre hvis der var omvendt----
  • Indstillinger
    Jeg har lige prøvet det samme og først efter to mdr. Efter sidste mens første dag kunne jeg teste positiv. Jeg har også først lige fået symptomerne på graviditet for snart tre uger siden. Så kontakt lægen eller vent, hvis du kan:) pøj pøj med det, håber det bedste for dig. Det er en stor forløsning når man bare gerne vil. Og vi har prøvet lige så længe som jer.
  • Indstillinger
    "Kan jeg stadig være gravid trods negativ g-test?? "

    Så vidt jeg ved, er HCG-koncentrationen i sjældne tilfælde for lav til at graviditet kan konstateres ved urinprøve ved første udeblevne menstruation. Så mit svar på dit spørgsmål er ja.
  • Indstillinger
    altså ja det kan du sagtens, min veninde testede negativ 9 gange hjemme, og 4 gange hos lægen, og hun var gravid viste en scanning, og nu har hun den dejligste datter på 4 år :)

    at i har prøvet så længe og du håber og er spændt, kan jo også give symptomer, bare så du også husker det :)
    håber det er lykkes for jer :)
  • Indstillinger
    Chris90... hvor langt var din veninde henne i graviditeten da hun endelig fandt ud af hun var gravid?
  • Indstillinger
    hun var 4 mdr henne da hun opdagede det.
Log in eller Registrér for at kommentere.