fjernet mandler og betændt pus i halsen ?
hej netdoktor.
min kæreste fik fjernet sine mandler og noget betændt pus i sin hals, efter at have haft en virkeligt slem halsbetændelse. men der er nu gået en uge hvor hun har modtaget smertestillende lokalbedøvelse og medicin imod det.. men mit spørgsmål går ud på at hun fik at vide af lægen på sygehuset at hun havde en masse begrænsninger de min næste 14.dage fx at hun ikke måtte få pulsen op og hoste grine gabe og divs andre ting.. jeg er nyskerig hvor længe efter går der for man må have samleje igen... ?
mvh jørns hendes kæreste
min kæreste fik fjernet sine mandler og noget betændt pus i sin hals, efter at have haft en virkeligt slem halsbetændelse. men der er nu gået en uge hvor hun har modtaget smertestillende lokalbedøvelse og medicin imod det.. men mit spørgsmål går ud på at hun fik at vide af lægen på sygehuset at hun havde en masse begrænsninger de min næste 14.dage fx at hun ikke måtte få pulsen op og hoste grine gabe og divs andre ting.. jeg er nyskerig hvor længe efter går der for man må have samleje igen... ?
mvh jørns hendes kæreste
Kommentarer
Kan bedre forstå det med ikke at gabe og grine for højt osv, da du jo der åbner munden ret meget.. men igen - det har vel intet med underlivet at gøre.
Der sker nok ikke det store ved, at I stille og roligt nusser og kæler - det vil hun da sikkert nyde, især hvis det er dig, der pusler om hende. Et sådant hensyn kan man da godt vise sin partner, der har været sådan en omgang igennem.
Jeg spekulerer lidt på, om det er dit eget eller hendes behov, du har fokus på lige nu?