Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

fjernet mandler og betændt pus i halsen ?

hej netdoktor.

min kæreste fik fjernet sine mandler og noget betændt pus i sin hals, efter at have haft en virkeligt slem halsbetændelse. men der er nu gået en uge hvor hun har modtaget smertestillende lokalbedøvelse og medicin imod det.. men mit spørgsmål går ud på at hun fik at vide af lægen på sygehuset at hun havde en masse begrænsninger de min næste 14.dage fx at hun ikke måtte få pulsen op og hoste grine gabe og divs andre ting.. jeg er nyskerig hvor længe efter går der for man må have samleje igen... ?


mvh jørns hendes kæreste

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kan i vel gøre med det samme hvis i har lyst? med mindre du vil knalde hende i munden selvfølgelig - så er det nok ikke så smart.. Men hvad har mandlerne med sex at gøre?

    Kan bedre forstå det med ikke at gabe og grine for højt osv, da du jo der åbner munden ret meget.. men igen - det har vel intet med underlivet at gøre.
  • Indstillinger
    lægen på sygehuset havde nævnt pga noget med styrt blødninger i halsen hvis hun fx begyndte at få meget øget puls hun måtte heller ikke lave noget fysisk hårdt i 3 uger efter ?
  • Indstillinger
    Ja, det er nok ikke smart med den helt vilde sex, men giver det ikke lidt sig selv? Jeg mener, hun er vel ikke 100% på toppen, så hun har vel heller ikke helt vildt meget lyst til heftig sex?

    Der sker nok ikke det store ved, at I stille og roligt nusser og kæler - det vil hun da sikkert nyde, især hvis det er dig, der pusler om hende. Et sådant hensyn kan man da godt vise sin partner, der har været sådan en omgang igennem.

    Jeg spekulerer lidt på, om det er dit eget eller hendes behov, du har fokus på lige nu?
  • Indstillinger
    jamen vil nok sige hendes sex lyst pt er meget højere end min min hun er bange for det lægen sagde til hende
Log in eller Registrér for at kommentere.