Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nytt håpløst EU direktiv som må bekjempes!

Redigeret 1 december, 2010, 02:48 i Alternativ behandling
Hei

Ser til min forskrekkelse at EU planlegger et nytt direktiv som skal dirigere og bestemme over våre liv som om vi ikke var voksne mennesker!

Det skal nå bli forbudt med kosttilskudd, urter og mineraler, og all alternativ behandling skal forbys?

Viss denne galskapen går igjennom, blir kloden fattigere. Logg deg på og protester!

http://www.ipetitions.com/petition/join ... sinhealth/


Arne

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har ikke nærlæst teksten, for jeg er ikke så god til engelsek. Men jeg tror ikke, de får held til det. Der vil opstå et kæmpestort sort marked, som de slet ikke har kontrol over - bl.a. via nethandel.
    Men jeg har selvfølgeligt skrevet under.

    P.S.: At politikerne behandler os som om, vi ikke kan tænke selv, vil umyndiggøre os og tage vores personlige valgfrihed fra os, er der desværre ikke noget nyt i.


    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Citat: "At politikerne behandler os som om, vi ikke kan tænke selv, vil umyndiggøre os og tage vores personlige valgfrihed fra os, er der desværre ikke noget nyt i. "
    SUPER FLOT formuleret af Helene.

    Jeg ville have været en grøntsag i dag, hvis jeg ikke havde anvendt kosttilskud med videre.
    De produkter, som jeg anvender, bliver mere og mere besværligt at anskaffe.
  • Indstillinger
    Man skal høre meget. Jeg er bange for, der bliver revolution, hvis den slags blev forbudt.

    Jeg kan ikke undvære membrasin.

    Men man skal tænke sig om og ikke bare spise alt muligt. Jeg kender to familier, der måtte indse, de tog for mange kosttilskud.
    Men det kan vel ikke være værre end alt det medicin folk indtager. Man kan bare lede på google.
Log in eller Registrér for at kommentere.